[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Home]
4chanarchives logo
ITT: Google Translate Cancer
Images are sometimes not shown due to bandwidth/network limitations. Refreshing the page usually helps.

You are currently reading a thread in /int/ - International

Thread replies: 12
Thread images: 1
File: image.jpg (189 KB, 960x720) Image search: [Google]
image.jpg
189 KB, 960x720
So, /int/, let's play a little game. I'm monolingual. Let's try to bridge the language barrier via the amazing innovation of technology. [b]If you can write in another language, do not post in English here.[/b] Utilizing the expertise of years of optimization, I will try to respond to questions and statements.
>>
>>60270055
El AmericANO
>>
>>60270055
That fucking game
>>
>>60270180
read a book its even more depressing
>>
The game show a lot more plot details than the book.
Same author so is cannon.
>>
Chicanos>Mexicagados
>>
Beut gougeule translète ize zeu bèste.
>>
>>60270055
пpивeт, фeллoy пиндoc! кaк дeлa?
>>
马固有色
故有白马
使马无色
有马如已耳
安取白马?
>>
Guys, where are we now all doing? we can not be useful to us?
>>
Aimez-vous les memes? Il n'y a pas memes en France :^(
>>
>>60270055
Kva i helvette ymta du, din satans svenske? Du lyt vera klar over at eg dimmiterte med hygste grad frå Hans Majestets Kongens Garde, og eg har vore innblanda i mangfaldige loynlege stormoperasjonar ved Svinesund, og eg har bekrefta over 300 liter yl smugla or Sverige. Eg er særs roynd langrennsutovar, og innehev den storste sauegardi i heile Sunnmörstraktane. Du er ikkje anna enn ein litan hjortekalv for meg. Eg skal utradera deg med ein presisjon aldri for sett i detta fylkji, sann mine ord! Trur du at du kan komma unna med at ytra slike ukvemsord til meg over interveven? Tru om att, soddkuk. I detta augenblikket kontaktar eg det royndomsfulle nettverkji av spionceller over heile Sjomannskyrkja, og IP'en vert spora no, so du lyt klargjera deg åt snjostormen, tater! Snjostormen som skal blesa vekk den patetiske tingen du kallar eit liv! Du er allereie daud, dretungje. Eg kan vera kor som helst, kvar tid som helst, og eg kan meia deg ned på over 700 vis, og det er berre med bukkehjelmen min. Ikkje berre er eg roynd i skihopp til dei grader, men eg har tilgang til heile arsenalet til den Norske Skismoringsforeininga og eg kjem til åt dra full nytte av det for å fjerne den ynklege rovi di åt olympiaden, din vesle roykte laksejævel. Om du berre kunne veta omfangji av den vanheilage gjengjeldingi brakt over deg som resultat av det "logne" sleivsparket ditt, so hadde du haldt kjeft. Men det klarde du ei, og gjorde ikkje det ikkje, og no skal du pungje ut for det, ditt jævla fittetryne. Eg drit sild over heile deg og du kjem til åt drunka i det.

Du er daudare enn Karl den 12., Svenne!
Thread replies: 12
Thread images: 1

banner
banner
[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com, send takedown notices to them.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.