[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Home]
4chanarchives logo
/NEDERDRAAD/
Images are sometimes not shown due to bandwidth/network limitations. Refreshing the page usually helps.

You are currently reading a thread in /int/ - International

Thread replies: 13
Thread images: 5
File: image.png (2 MB, 998x1134) Image search: [Google]
image.png
2 MB, 998x1134
/NEDERDRAAD/

Vacht de neuk uitgeblazen uitgave

welkom: boeie
niet welkom: lekker boeie
>>
stoot
>>
minachting voor vachtfagotten
>>
>>57639701
Dit
>>
File: 1455215173205.jpg (53 KB, 800x460) Image search: [Google]
1455215173205.jpg
53 KB, 800x460
stoot voor glorie
>>
File: vosje.webm (1 MB, 460x460) Image search: [Google]
vosje.webm
1 MB, 460x460
>>57639701
>>
jongens als je hier paalt dan word je succesvol
>>
>>57639887
PELZE NICHT ERWUNSCHT
>>
File: 1455484455340.jpg (2 MB, 3378x2272) Image search: [Google]
1455484455340.jpg
2 MB, 3378x2272
>dvw je paalt voor volk en vaderland
>>
>>57639963
Ja hoor ik kom eerst heerlijk klaar en dan lik ik het op. En met mijn vriendin doen we vaak snowbal! Das lekker geil! Je moet er van houden. Sperma is best lekker van mij altijd smaak alles een beetje. Zoet met een licht bittertje en een snufje zoutig . Ik vind het wel lekker. En me vriendin vind het ook lekker. Bij sommige is het eet patroon niet helemaal goed en kan de smaak van je sperma echt beïnvloeden. En kan het een vieze dikke substantie zijn. Mijn sperma is gewoon niet te dik niet te dun.
>>
jongens ik ga toch maar naar een bar

wens me suc6
>>
File: E_0000775395.jpg (19 KB, 468x294) Image search: [Google]
E_0000775395.jpg
19 KB, 468x294
>>57640095

1302 NOOIT VERGETEN
>>
>>57640320
>>57640310
Bij mij gaat dat héél gemakkelijk, want ik ben echt supergevoelig daar. Vooral op het puntje, maar ook de tepelhof. Ik vind juist hele subtiele aanrakingen het meest opwindend. Héél voorzichtig met een vingertop net even aanraken, dan heb ik gelijk een enorme paal, en ook niet zo'n beetje. Het lekkerste is natuurlijk als iemand anders het doet. Als je je ogen dicht hebt kan het extra lekker zijn als je partner dan een beetje plaagt met bijna aanrakingen. De anticipatie is super spannend. Sommige mensen houden van knijpen, en anderen gebruiken tepelklemmen (met zo'n kettinkje) of wasknijpers omdat ze dat prettig of spannend vinden. Mij is dat iets te heftig, waarschijnlijk omdat ik zo gevoelig ben. Ik krijg al stijve tepels van een zijden overhemd of T-shirt, lol. Hoewel ik het ook wel geil vond toen m'n vriendin er een keer flink hard in kneep toen ze bijna kwam. Dat had bij mij ook gelijk het gewenste resultaat. ;) Maar probeer gewoon wat bij jou het beste werkt, zachte strelingen of juist wat harder. Geniet ervan! :)
Thread replies: 13
Thread images: 5

banner
banner
[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com, send takedown notices to them.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.