[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Home]
4chanarchives logo
My media teacher just gave me a really bad grade for creating
Images are sometimes not shown due to bandwidth/network limitations. Refreshing the page usually helps.

You are currently reading a thread in /g/ - Technology

Thread replies: 36
Thread images: 2
File: WebCrawler-architecture.png (181 KB, 917x718) Image search: [Google]
WebCrawler-architecture.png
181 KB, 917x718
My media teacher just gave me a really bad grade for creating a web crawler, the web crawler was in python and was pretty fucking good. He is a typical teacher retard that does not understand technology, how can i convince him to understand that media has everything to do with programming?
>>
>>54271934
What was the actual assignment?

Tip: don't try to be clever unless the teacher seems like he gives a shit, most teachers just want to get through as many assignments as possible with as little surprise as possible
>>
import webcrawler
>>
>>54272312
Assignment was just to do anything within media... Also i am pretty sure that it is worth argumenting.
A friend of mine got the grade 6 for creating a video game in fucking rpg maker... i get a grade 3 for creating a crawler from scratch...
6 in norway is the highest grade and is like really impossible to get... Grade 3 is like fucking dogshit of a grade for me. I am usually on 4-5
>>
>>54272351
Jesus what university is that? Is your teacher 15?
>>
>>54272359
Nope but i am... I know its cringeworthy lurking around on /g/ But then again i think the majority of the lurkers on /g/ are actually really young.
The teacher is around 40+- btw
>>
>2013+3
>går faktisk MK
>>
>>54272429
faktisk ikke på vgs engang :DD
valgfag på ungdomsskolen :P ikke mobb pls
>>
>>54272399
Anon it's against the rules to browse under 18 so I'd just stop telling people you're 15 now.
>>
>>54272399
Dumbass, your gonna get banned for saying your 15. MODS MODS MODS
>>
Du fikk 3 fordi du ikke gjorde oppgaven, det burde være åpenbart, og hvis du tror det er umulig å få karakteren 6 på ungdomskolenivå har jeg dårlige nyheter for deg.
>>
>>54272469
It is an SFW board so no people under 18 are allowed
>>
>>54272513
>Global rule #2
>You will immediately cease and not continue to access the site if you are under the age of 18.
See ya in 3 years kiddo.
>>
>>54272512
Ikke umulig da... har et par 6ere men jeg tenker at når en venn av meg greier og få 6er ved å lage et shitty spill i rpg maker så borde jeg og få en 6er.
Svarte jeg ikke på oppgaven? uansett så tenker jeg at og laget et rpg spill ikke er så veldig godt innenfor oppgavens kriterier
>>
>>54272453
>valgfag på ungdomsskolen
How about you read the fucking rules: https://www.4chan.org/rules

>You will immediately cease and not continue to access the site if you are under the age of 18.
>>
>>54272513
If your grammar is bad and you're trying to say that users under 18 are allowed because it's a sfw board you are incorrect. Underage b& is a global rule. Whether a mod decides to enforce it or not is a different story.
>>
>>54272545
>>54272560
>>54272507
>>54272469
gg:( my last wish from /g/ is pls can someone give me tips on the original question i asked?
>>
>>54272575
yea sorry for my english and mb for not reading the rules
>>
>>54272594
hvis du virkelig mener at du fortjener en bedre karakter så kan du stikke til kontoret til læreren og ta en prat med ham. han bor kunne argumentere for hvorfor han han ga deg karakteren han ga deg.

kan du poste oppgaveteksten?
>>
>>54272594
No. Go do your homework on your own, and maybe do the assignment next time.
>>
>>54272594
Strictly follow your teachers requests in the future. If you weren't being a smartass you would have known a web crawler wasn't within the scope of what they wanted. Eat your mediocre grade like a man.
>>
>>54272619
Var ingen oppgave tekst de sa bare at vi skulle lage/gjore noe innenfor media eller kommunikasjon.
>>
>>54272629
>>54272636
>A friend of mine got the grade 6 for creating a video game in fucking rpg maker

I dont think this is within the requirements of the assignment either
>>
>>54272637
det nærmeste du kommer programmering i MK er å lage enkle websider med HTML og CSS (og det er egentlig ikke programmering).

fikk du en kommentar av læreren i tillegg til en karakter?
>>
>>54272666
Han ba meg om og ta et bilde eller lage en film fordi det kunne han gi en mer korrekt karakter på
>>
>>54272696
hva leverte du? hvis du bare leverte kode og en kort fil som beskriver hvordan man kjorer den så er jeg ikke overrasket over at læreren ga deg 3.
>>
>>54272351
Creating a medium is probably more impressive to a media Prof than creating something that surveys media
>>
>>54272715
Hadde en presentasjon der jeg forklarte alt og jeg gikk gjennom koden og forklarte alt som sto. Jeg hadde en GUI på programmet så jeg fikk visualisert det for han.
For jeg startet på prosjektet sa jeg til han at jeg skulle programmere noe han sa at det hadde vært veldig kult med noe nytt og det hadde vært interessant og fått et innblikk i hvordan ting som dette fungerer
>>
>>54272662
Video game or gfur crawler. Which of these would a 40 year old teacher expect in a MEDIA CLASS
>>
>>54272727
Surveys media and being used in large databases for search engines such as a search engine for your own site or even a search engine like google or yahoo
>>
>>54272696

Det er ikke verdt bryet med mindre du trengerer karakteren for å komme inn på VGS.
>>
>>54272351
>norway grades 1-6
Confirmed norway full of 6 finger mutants
>>
>>54272752
hmm, da skjonner jeg ikke hvorfor du fikk 3. hvis du virkelig gjorde en så stor innsats så burde du fått 5 i hvert fall.

jeg foreslår at du snakker med læreren. kanskje du klarer å overbevise ham om å revurdere karakteren han ga deg.
>>
>>54272777
I guess... tror jeg bare lar det ligge :(
>>
>>54272789
>>54272797
>>
Tviler på at han kan overbevise en underbetalt ungdomsskolelærer om at han tar feil, spesielt i et subjektivt fag som media. Det er virkelig ikke verdt bryet heller, ettersom alle karakterene vil være så godt som ubrukelige når han kommer til VG1.
Thread replies: 36
Thread images: 2

banner
banner
[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com, send takedown notices to them.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.