[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Home]
4chanarchives logo
Why are there almost no french people on /pol/? I almost never
Images are sometimes not shown due to bandwidth/network limitations. Refreshing the page usually helps.

You are currently reading a thread in /pol/ - Politically Incorrect

Thread replies: 255
Thread images: 42
Why are there almost no french people on /pol/? I almost never see one, while the Netherlands, a much smaller country has posters in virtually every thread. Why is that??
>>
Because /pol/ is haram

(I can post here, I'm an Imam)
>>
>>69368922
Red leader ready
>>
>>69369014
>>69368922

Maybe because the french do not speak english?
>>
French here
>>
>>69368922
they are on strike
>>
>>69369092
>like german people can speak English
i don't think that is a real underlying reason.
>>
File: sad croc.jpg (69 KB, 936x590) Image search: [Google]
sad croc.jpg
69 KB, 936x590
>>69369092
o-oui...
>>
french here.
Red pilled french people left France, that country is hopeless.
>>
>>69368922
most niggers can't work a computer.
>>
File: 123c338746.png (57 KB, 300x300) Image search: [Google]
123c338746.png
57 KB, 300x300
>>69369213
You'd be surprised how bad most germans speak english.
Including millenials.
>>
>>69369293
t. a nigger
>>
>>69369092
Je speak certainly mieux l'english que you, enculé.
>>
I read /pol/ but I don't post. You can't see me but I'm here.
>>
Because french people mostly stick to french forums.
However, there are many frenchmen on 4chan.
>>
>>69369354
I know, that was what i was implying with my post.
>>
>>69369293
>60% white
>>
French here.
Lets make a french power thread

('power' :/ ...)
>>
>>69369092
French here. French people typically have a very poor English level, we have an entire little "French internet" bubble, with our own Youtubers, own forums etc, and most French people limit their internet presence to those places.
>>
File: vive la france.jpg (34 KB, 506x337) Image search: [Google]
vive la france.jpg
34 KB, 506x337
>>69369267
fuck off, true french people stay here to fight.
>>
French here. We're too busy being tolerent of our mulsim "minority".
>>
File: sadpepe.png (91 KB, 255x253) Image search: [Google]
sadpepe.png
91 KB, 255x253
>tfw no redpilled french penpal to learn french desu senpai.
>stuck with english being cucked by eternal-anglo

Its hard learning french by yourself.
>>
>>69369449
Saved
>>
>>69369468
So fucking true.
There is a huge french community on 4chan but we stay sneaky .
>>
>>69369382
>>69369468
I can understand that, i think people from countries like mine are more internationally focused to the extent that they spend lot's of time on English forums and websites.
>>
File: dieudonnc3a9-quenelle.jpg (27 KB, 266x400) Image search: [Google]
dieudonnc3a9-quenelle.jpg
27 KB, 266x400
French people are really bad at english. Even the youth sucks. They dub all their movies/games/shows and will think you're crazy or stupid to watch the original version.

They have huge french communities for everything online. That means they don't really show up here, and that they won't learn it online like any other european under 30 did.
>>
>>69369531
On prend les armes ensemble ?
>>
French ppl don't need /pol/ to be poltically incorrect. Unless for 25- generation, ppl are generally racist
(baguette)
>>
French is spoken from calais down to the congo river, what would french people actually gain from learning to spell english?
>>
>>69369468
>French people typically have a very poor English level
meme
>>
File: Zyklon-France.jpg (22 KB, 486x150) Image search: [Google]
Zyklon-France.jpg
22 KB, 486x150
>>69368922
Because we've less in common with Anglo-Saxons than with North African.
>>
File: viva-la-france_o_735526.jpg (48 KB, 640x478) Image search: [Google]
viva-la-france_o_735526.jpg
48 KB, 640x478
>>69368922
FRANCE REPORTING IN!!
>>
SES PASSQUE ON EST SUR LE FORUMENT JVC DAN LA SECTION 18-25 LES KHEYS
EEEEH OUAIS
>>
Ce qui la baise que tu viens de dire putain de moi, petite salope? Je vais devoir vous le savez je suis diplômé en haut de ma classe dans la Commandement des Opérations Spéciales, et j'ai été impliqué dans de nombreux raids secrets sur Front de Libération Nationale d’Algérie, et j'ai plus de 300 tués confirmés. Je suis formé dans la guerre des gorilles et je suis le meilleur tireur d'élite dans les forces armées américaines entières. Tu ne es rien pour moi, mais juste une autre cible. Je vais vous essuyez la baise avec précision les goûts de ce qui n'a jamais été vu avant sur cette Terre, marquer mes mots putains. Vous pensez que vous pouvez en tirer en disant que la merde pour moi sur l'Internet? Détrompez-vous, baiseur. Comme nous parlons Je contacte mon réseau secret d'espions à travers la France et votre IP est tracée dès maintenant afin de mieux vous préparer à la tempête, mouche. La tempête qui efface la petite chose pathétique vous appelez votre vie. Tu baises morts, gamin. Je peux être ne importe où, ne importe quand, et je peux vous tuer plus de sept cent façons, et ce est seulement avec mes mains nues. Non seulement je suis beaucoup entraîné au combat sans armes, mais je avoir accès à tout l'arsenal de la Légion Étrangère et je vais l'utiliser à sa pleine mesure pour essuyer le cul misérable de la surface du continent, petite merde. Si seulement vous pouviez avez connu ce châtiment impie votre petit commentaire "intelligent" était sur le point de faire tomber sur vous, peut-être vous auriez tenu ta putain de langue. Mais vous ne pouviez pas, vous ne avez pas, et maintenant vous payez le prix, vous putain idiot. Je vais chier fureur sur vous et vous noyer en elle. Tu baises morts, gamin.
>>
>>69369548
>tfw married my French penpal
>>
>>69369834

Bullshit ahahahahah
Google translator is fucked up
>>
Je vit chez le france avec un ami mais ce putain des encule quand je lit /pol/ et je suis pas ahmed putain du merde
>>
>>69369531
true french people are half shitskin anyway, i'm alright coz i'm from normandy.
I don't give a fuck about france and rejoice so much about the country being bankrupt, that's what it deserves.
>>
>>69369885
And hows life after that?
>>
>>69369897
Sorry, FTFY

Qu'est ce que tu viens de putain de dire à propos de moi, petite salope? Pour ton information je t'apprends que j'ai été diplômé premier de ma promo dans la marine, et j'ai été impliqué dans de nombreux raids top secrets contre Al-Quaïda, et j'ai plus de 300 meurtres confirmés. J'ai reçu un entrainement en guerre des gorilles et je suis le meilleur sniper de toute l'armée Française. Tu n'es rien pour moi excepté une autre cible. Je vais te putain d'effacer avec une précision telle qu'elle n'a jamais été vue sur terre auparavant, note bien cela. Tu penses que tu peux t'en sortir après m'avoir dit ce genre de merdes sur Internet? Réfléchis à nouveau, enculé. En même temps que nous parlons je contacte mon réseau secret d'espions dans la France entière et ton adresse IP est en train d'être tracée en ce moment même alors tu ferais mieux de te préparer pour l'orage, ver de terre. L'orage qui efface cette petite chose pathétique que tu appelles ta vie. T'es putain de mort, gamin. Je peux être partout, n'importe quand, et je peux te tuer de plus de 700 façons différentes, et ce juste à mains nues. Non seulement je suis entraîné de façon extensive au combat sans armes, mais j'ai en plus accès a un arsenal entier provenant du corps d'armée de la marine française et je vais l'utiliser en entier pour effacer ton cul misérable de la face de ce continent, espèce de petite merde. Si seulement tu avais su quelle vengeance impie ton petit commentaire "intelligent" s'apprêtait à faire descendre sur ta tronche, peut être que tu aurais fermé ta putain de gueule. Mais tu n'as pas pu, tu ne l'as pas fait, et maintenant tu en payes le prix, espèce d'idiot. Je vais chier de la fureur sur ta tronche et tu vas te noyer dedans. T'es putain de mort, gamin.
>>
>>69369145
>>69369267
>>69369449
>>69369468
Glorious French diaspora

>>69369449
p-poooooower...!
>>
>>69369655
>hey dub all their movies/games/shows and will think you're crazy or stupid to watch the original version.
holy fuck. this.

they have a real issue with dubbing...
>>
>>69369834
Australia level shitpost good job inversed france
>>
>>69369408
Hey stop saying sings laik sis about us
>>
>>69368922
We're everywhere you dumb cuck and we mostly spend our free time fucking your wives seducong them with our baguette accent!
Good luck in cuckholdistan
>>
>>69369468
That's what I noticed with germans, too.
>>
>>69369986
what's ze problem with dubbing ?
>>
>>69368922
Nobody pays attention to us.
Or maybe we aren't really interrested in foreign politics because we're too proud or something.
Also, brainwashing and white guilt is really effective, most of us are scared of expressing a dissident opinion because we live in a near dictatorship that might be monitoring us
>>
>>69369781

Pas encore mort ce forum?
>>
>>69368922
by French do you mean actual Frenchies? They don't exist anymore. Just like Canada, all French flags on 4chan are fucking muzzies, poo in loos and chinks
>>
>>69368922
French here ( real one, not a black or any other migrant who got the nationality by asking gently to leftists )
>>
>>69370004
Was zum Teufel hast du grade über mich gesagt, du kleine Schlampe? Du solltest wissen, dass ich meine Ausbildung beim GSG9 als Jahrgangsbester abgeschlossen habe, in mehrere Kommandounternehmen gegen Al-Kaida involviert war und über 300 bestätigte Tötungen habe. Ich bin in Gorillakriegsführung ausgebildet und der beste Scharfschütze im deutschen Bundesheer. Du bist für mich nichts als ein weiteres Ziel. Ich werde dich mit einer nie zuvor gesehenen Präzision vom Antliz dieser Welt tilgen, merk dir meine verdammten Worte. Du denkst du könntest hier im Internet so eine Scheiße über mich erzählen und damit durchkommen? Denk lieber nochmal darüber nach, du Wichser. Während wir uns hier unterhalten, habe ich schon mein geheimes Netzwerk aus Spionen kontaktiert und deine IP-Adresse wird grade rückverfolgt, also mach dich besser auf den Sturm gefasst, du Made. Der Sturm, der das erbärmliche kleine Ding, das du als dein "Leben" bezeichnest, auslöschen wird. Du bist verdammt nochmal tot, Junge. Ich könnte jederzeit überall sein, und dich auf über siebenhundert verschiedene Arten töten, nur mit meinen bloßen Händen. Aber ich bin nicht nur im unbewaffneten Kampf ausgebildet, ich habe auch Zugriff auf das Waffenarsenal der Bundeswehr und ich werde es aufs Vollste ausschöpfen, um deinen elendigen Arsch von diesem Kontinent zu blasen, du kleiner Scheißkerl. Wenn du nur gewusst hättest, was für eine apokalyptische Rache dein kleiner "witziger" Kommentar provoziert hat, hättest du vermutlich dein verdammtes Maul gehalten. Aber nein, das hast du nicht hinbekommen, das wolltest du nicht, und jetzt wirst du dafür bezahlen, du verdammter Idiot. Du wirst in meinem Hass ertrinken. Du bist tot, Junge.
>>
>>69369548
I'm not really interested in learning lithuanian, but I could give you a hand with french if you need it.
>>
File: Vive_le_pinard_qui_ravigote.jpg (196 KB, 412x640) Image search: [Google]
Vive_le_pinard_qui_ravigote.jpg
196 KB, 412x640
>>69369449
> French
> Power

ça existe plus ça, ma couille !
>>
>>69369449
>Polynesia

Now THAT'S what I call a rareflag
>>
>>69369717
Vous saissez quasiment aucun mots de notre langue :^)
>>
>>69370052
il est vraiment actif c'est incroyable.
Après, le niveau, bon, on a vu plus élevé
>>
>>69369156
You don't talk shit about the only thing we're good at, please.
>>
Someone answer me, if French are so nationalistic about stupid shit like their language, why do they allow huge numbers of Muslims and Africans in their country?
>>
France is literally the Africa of Europe.
Have you ever visited Paris?
it's literally reversed colonialism.
I went there for holiday for 1 week and left after 2 days.
I couldn't believe my eyes as my bus rode through the streets of Paris.
Holy fuck I saw less niggers then in Cape Town, South Africa.
>>
>>69369834
that wouldn't work like that in French, frenchie police/military have a way of speaking that is hilarious as they try to stay as technical as possible when they talk
though they are often dumb and always hesitate and have to think for the words

I love watching french reportages with police, it's always a blast
I've learned that they have a social police this week end as a matter of fact.
the fucking laughs we've had, they have a fucking twitter police, it's amazing.
>>
>>69370077
I'm a...white frog, tho
>>
>>69369959

Damn, the text is quite great now !
>>
>>69370222
bc the left european ideology, it's not the same as the american one.
>>
>>69369092
As an American living in Germany, I am constantly meeting people who speak zero English. Of all the time I've spent in France I never encountered one person who couldn't speak to me in proficient English.

In both cases I'd start with a courteous greeting in the native language, and then I'd apologize for not knowing much French/German and try to continue the dialogue in English. I swear one in four Krauts will panic and try to find someone who speaks English. Didn't happen with the French.
>>
>>69370222
Because we don't, fucking moron
>>
>>69368922
They mostly only show up in threads that interest them like pro-muslim and pro-immigration threads.
>>
>>69370222
Because we elect idiots everytime at the head of our state just like you burgerbro...
>>
>>69370259
>69370259
I meant to say I saw less niggers in Cape Town, South Africa, then in Paris

And they all fucking want you to buy this chinese crap, and there are beggars all over the streets, truly a shithole
>>
>>69370259
>France is literally the Africa of Europe
Paris is filled with niggers. Marseilles with shitskins. Can't really tell much about other towns. Montpellier should be nuked.
>>
>>69369968

Glorious french master race
>>
>>69369468
>>69369449
>>69369267
>>69369145
How did you guys become expats?

I want to get out of the French Caliphate as soon as possible.
>>
I notice that the French are pretty self-contained.

Say you go to a youth hostile of something, There will always be scandys and Australians, etc.

Very rarely French.

France has good climate in their south, so they can Winter in their own country I suppose… but I just think they are content with their own nation. (or used to be anyway)

I'm sure they have their own boards en Francais, so why deal with disgusting, idiotic Anglo-saxons if not absolutely necessary?
>>
>>69370407
Ceci pêh
Blanc ? "Polynésien" ?
>>
>>69370318
I learn french at college, still deciding on wheter or not i should get a degree in it. I found that original copypasta online though.
>>
File: france_2015.jpg (674 KB, 900x1519) Image search: [Google]
france_2015.jpg
674 KB, 900x1519
>>69368922
Because computers be rayciss n shieeet
>>
>>69370302
> alorreeeuh le suspect principal a été intercepté lors d'une opération de police de visant à intercepter les suspects et qui a mené à leur interception réussie, et conséquemment à leur incarcération par la police chargé de les incarcérer
>>
>>69370048
So fucking true too.
Les bobo gauchos sont les premiers a dire "LIBERTE EGALITE FRATERNITE"pour les migrants, mais la France dans la quelle nous vivons et tout sauf libre ...
>>
>>69369092
This
>>
File: Pol Was Right (2).jpg (1 MB, 717x3724) Image search: [Google]
Pol Was Right (2).jpg
1 MB, 717x3724
>>69368922
You fags do know that each country has their internet culture/sites/youtube/etc. Honestly only the most degenerate autistic scum come to 4chan.
>>
>>69369092
Ouate iz dis Allemagne
>>
>>69370406
Strasbourg is basically Chinatown. I don't really mind, though.
>>
they are all busy watching worldstar videos
>>
File: baise ouais.jpg (605 KB, 1920x1080) Image search: [Google]
baise ouais.jpg
605 KB, 1920x1080
>>69369267
ouais c'est vrai, mais on est encore la nous, enfin moi, je suis la, tout seul, avec tout les bluepilled.
>>
>>69368922
Taal barrière
You will be surprised how bad French people speak English
T. Dutch expat
>>
File: image.jpg (43 KB, 460x397) Image search: [Google]
image.jpg
43 KB, 460x397
>>69370409
Lâcheur, dégage.
>>
>>69370077
Come, I would beat your ass
>>
>>69370032
une version originale sous-titrée est toujours supérieure.
c'est un peu comme un grec qui a le choix entre du caviar et du tarama et insiste de manger le tarama parce que ça vient de chez eux
>>
>>69370525
>France is now a planet

AND WHAT A COOL PLANET !
>>
>>69368922
We are bad at english.
>>
>>69370122

Et ouai gros.
On est une petite minorité à essayer tout de même de relever la France ..

:(
>>
>>69369354
maybe i've found all the germans i've met to be surprisingly competent with english, but then again I've never been to germany, I've just met travelers.
>>
>>69368922
Because we are black, so we can't use computers.
>>
>>69370555

RARE FLAG
>>
>>69370379
see
>>69370259
>>69370406

Again no one has explained why they're so uptight about their language yet they're down with inviting in toxic people who refuse to assimilate beside "muh yuropoor leftism"
>>
>>69370643
>avec tout les bluepilled.
mec, je suis étonné de découvrir depuis quelques mois que des potes que j'aurais toujours pensé bobo-gauchards sont rouge-pilulés à l'échelle de /pol/...
Les mentalités changent
>>
>>69370146
We are only 200 000 on our island

Tahiti if you know :')
>>
>>69370222
> Stupid shit like language
The kind of comment that only come from illiterate millenials from America.
>>
>>69370352
I depends where you are.
If you are in a citiy with a university or many tourists, you'll encounter more people who speak two or more languages.
(I myself speak 4)
Out in the country it can get a bit tricky.
But then - one should learn the language of the natives. It is common sense.
>>
>>69370302
https://www.youtube.com/watch?v=mo2O1desNHA
>>
>>69368922

Were all in America.

France is Africa now
>>
File: trump.jpg (7 KB, 223x250) Image search: [Google]
trump.jpg
7 KB, 223x250
>>69370525

PATAY!!!!
>>
>>69370222

French have traditionally been less race conscious than Anglos.

They used to see their republic as more an ideology and a worldview. Of coarse some things can be taken too far, and this isn't working in the real world any more.

Even when the French settled North America they tended to get along better with Natives than the English or Spanish.
>>
>>69370222
Because french majority is fucking retarded


god damnit
>>
>>69370673
> mfw I perfectly understand english and still see my films dubbed in French just to piss off the little shits like you
I'm beyond hipster-level
>>
>>69370409
i'm not technically expat, i have a local contract, i work in the Big data field, it's easy to find a job within the EU if you speak at least english, just apply to local job offers.
I used to work in germany until it got cucked
>>
>>69369959
>guerre des gorilles
>ver de terre
10/10
>>
>>69370623
>Strasbourg
En fait je suis Strasbourgeois, mais je considère pas la ville Française.
Only thing that triggers me is how no one talks in French in the tramway. Cool place otherwise.
>>
>>69370409
Fucking cuck
>>
>>69370783
Because of colonialism and leftist politics.

France conquered half of Africa.

Half Africa speaks French.

They emigrate to France and France lets them because of muh colonialism

Same reason why the Dutch have large Indonesian populations here
>>
Because French don't speak english well
>>
File: bougnoulepasbeau.jpg (1013 KB, 5760x1920) Image search: [Google]
bougnoulepasbeau.jpg
1013 KB, 5760x1920
>>69370791
Franchement, ça me rassure ce que tu dis, paske de mon coté, tout le monde croit encore au 6M de juif, même ma femme.Alors profite bien, et même, toi et tes potes, faites avaler la pilule autour de vous, en groupe ca marche mieux!
>>
>>69370406

Putain je vais partir sur Toulouse..
Des infos concernant la ville ?
>>
>>69369959
>guerre des gorilles

TOP FUCKING KEK!!!
>>
>>69370856
lmao ma meuf en peut plus de ce clip, dès qu'elle entend des français c'est finit elle refait tout le sketch
thx for the laff

>>69370935
sometimes I do too on netflix, i just switch in french but then it's way too funny to keep up with the plot
>>
>>69369600
RARE
>>
>>69370664
>>69371032
>pas de liberté d'expression
>pas de droit au port d'arme, même pas de vrai droit de légitime défense
>les politiques sont pires que tout, même la droite française n'est qu'une bande de lâches démagogues centristes (au mieux)
>budget de l'armée en baisse depuis De Gaulle, politique extérieure risible
>politique d'immigration: JUST
Désolé mec, mais le bâteau coule, il est trop tard.
>>
>>69370949
>En fait je suis Strasbourgeois, mais je considère pas la ville Française.
on en tiens un bon là
>>
>>69368922
>u dumb cuck and
becaue french don't speak english
>>
>>69370925
T'habite au Liban?
J'adorerai visiter
C'est safe en ce moment beyrouth?
>>
>>69371096
ca va c'est pas mal autour mais le centre vill c'est comme d'hab, coloré si tu vois ce que jveux dire.
>>
>>69370791
Même un bobo-gaucho fini par s'interroger sur le bien fondé de ses croyances quand il s'aperçoit que la moitié des bronzés autour de lui rêvent de le buter plutôt que de "s'intégrer dans les valeurs de la République".
>>
>>69370947
>>69371097
;)
I'm still learning senpai
>>
>>69371047
OK, explain why the Muslim Arabs then?
>>
>>69370791
T'es à la fac?
Même dans une université réputée plutôt à droite je croise que des suce boules gauchistes
>>
>>69370477
Tahiti , bora bora !
Les iles où on faisait les essais nucléaires
Perdu dans le pacifique sans aucune legislation concernant internet :D
>>
>>69371096
Le centre est super
Les quartiers sont dégueulasses et de plus en plus chauds
C'est la grosse orgie d'étudiants trisomistes tous les week-end, donc ça faut voir
>>
>>69370943
Okay, thanks. How's the Czech Republic?
>>
>>69370555
Ça marche toujours pour les autres. On vit dans une nation morte vivante, les mahométans sont des charognards.
Aux armes quand?
(Jolis triples )
>>
>>69370949
Ah, un compatriote. C'est fou ce qu'il y a comme chinois/japonais. Je fais le trajet Gare-Esplanade tous les jours pour la fac, et y a que ça dans le tram.

>>69371116
Il a pas tort. La ville est déjà à moitié allemande de base.
>>
>>69370856
https://www.youtube.com/watch?v=67M2YsNnXSg
>>
>>69371260
Ah je croyais voire un drapeau libanais faut dire que ça se ressemble.
La polynésie pense quoi de la métropole?
>>
>>69370409
Tkt gros, je retourne en France dans 4 mois putain pour finir mes études .
Je me casse aux USA dés que je peux bordel.
>>
>>69371112
Toujours les lâches et les traîtres qui se barrent en premier. Puis les rats et les indésirables. Et à la fin, on est tranquille entre gens de bien.
>>
>>69371112
honnetement je suis partagé entre partir c'est lâche/partir c'est malin.
>>
>>69370800
>Tourism
>germany

Top kek
Oh wait maybe concentration camps
>>
>>69371112
Je suis d'accord mais je préfère rester et essayer de faire de ce pays un endroit meilleur, au lieu de juste m'en aller et de choisir une solution de simplicité, tu verra le bateau couler peut importe la distance qui te sépare de lui.
>>
>>69370480
get a fucking degree you fat lazy fucker !
>>
>>69370798
I don't see how language really affects a group as much as religion or other cultural aspects. If everyone in America spoke German but everything else was exactly the same I doubt we'd be much different.

That aside, all French speakers sound like they're choking on a cock at all times, how appropriate.
>>
>>69371305
based as fuck
though it's atheist as fuck too.
>>
>>69371246
Ouais je suis à la fac à Paris et effectivement on a une majorité de bobos. Mais tous mes anciens potes de lycée (petite ville de province) sont devenus FN alors qu'en terminale ils fumaient des pétards en écoutant Bob Marley, no joke
>>
>>69368922
Because France isn't quite as dead and boring as our irrelevant countries are.
>>
>>69370352
We like our language too much
>>
>>69370525
God ...
>>
So, i'm thinking about going to normandy in the summer for a few weeks, i already been there once as a kid but i don't really remember anything. Is it worth it?
>>
>>69370800

Should I learn Arab if I plan to visit Germany in the future?
>>
>>69371112
>pas de liberté d'expression
ouais mais ça c'est que le crif veut te faire croire, j'ai dit pleins de folies sur internet et j'ai jamais eut les flics chez moi
>pas de droit au port d'arme, même pas de vrai droit de légitime défense
perso un 9mm ça se cache dans une poche, les flics t'on déjà fouillés? Non, bon alors voilà.
et toi tu vas te laisser faire si un mec agresse ta famille au non de la ' loi ' ?
>les politiques sont pires que tout, même la droite française n'est qu'une bande de lâches démagogues centristes (au mieux)
pas faux mais faut jamais perdre espoir
>budget de l'armée en baisse depuis De Gaulle, politique extérieure risible
à l'armée y'a le plus de patriote en France, facilement la moitié est contre le gouv
>politique d'immigration: JUST
euh y'a bien pire que nous
>>
>>69370546
kek'd
>>
https://www.youtube.com/watch?v=qjOE09TJXUo
>>
>>69371336
YA POINT DE BOEUFS POUR TIRER CETTE CHARRIOTTE
>>
>>69370792
It's a magical place
>>
File: 2015-11-17-00-21-41-1.png (1 MB, 1079x1707) Image search: [Google]
2015-11-17-00-21-41-1.png
1 MB, 1079x1707
Pic related is how I view modern France.
We need another Napoleon
>>
>Implying le French man is a rarity on /pol/
>>
>>69368922
Get back on your feet Francois and stop drunk-posting.
>>
>>69371476
Arab isn't a language Jose, you mean Arabic?

>mexican intellectuals
>>
There are a lot of snooty Frenchmen who speak perfect English, but pretend otherwise when they're in a bad mood and feel like fucking someone over.
They see English, with its huge canon of Norman vocabulary/terminology, as an ugly, backwards cousin of French. It pains them that it is the global language.
Younger generations tend to be more Americanised and thus use it more freely.
>>
>>69370774
Thanks you , was quite hard to get :')
Seriously , there is no proxy with this flag !
There is not even a datacenter here is Polynesia !
Ahahahaaaa LOST IN A FUCKING ISLAND
IN THE PACIFIC
pls someone come get me :'(
>>
>>69371551
Paris is a shithole.
>>
>>69371260
Que penses-tu de la bombe ? :DDDD
>>
>>69371394
>e suis d'accord mais je préfère rester et essayer de faire de ce pays un endroit meilleur,
C'est la seule solution, on va y arriver, les choses changent très vite tu sais. Maintenant tu peux dire ce que tu penses, c'était pas le cas il y a mm pas 3 ans...
>>
>>69371451
Strange. For me germans speaks a very good english compared to French. They can even speak french in a lot of case. Incredible because you will never see a french speaking german
>>
>>69371400
> Americans able to learn, comprehend and speak any actual language
> Implying
How's common core going ?
>>
>>69369014
Je voudrais fromage
>>
>>69371317
Ouais encore pendant les horaires où les gens vont/rentre des études/au taf, ça va. Ça empire dans la journée.
>>69371483
>les flics t'on déjà fouillés? Non, bon alors voilà
Privilège blanc :^)
>>
>>69370409
Start by a French company sending you abroad if you don't have the cash to go by yourself.

Sales/support for any company in your field of study always works.
>>
>>69371419
>je suis à la fac à Paris et effectivement on a une majorité de bobos.
Bah en même temps c'est paris quoi.
C'est eux qui ont inventé les bobos
>>
>>69371567
One day the CCP will get you
>>
File: Dagobert.jpg (25 KB, 333x400) Image search: [Google]
Dagobert.jpg
25 KB, 333x400
>>
>>69371311
Merci!
A quand les armes ouai, je déteste voir des compatriotes Français ( pire , parfois d'ancien militaire ) mourir de froid et de faim dans les rues de notre beau pays .
Politique de merde. (bon, je vote fn .. faut bien essayer)
>>
>>69371461
Visit Mont Saint-Michel
>>
File: get.gif (2 MB, 512x384) Image search: [Google]
get.gif
2 MB, 512x384
>>69369897
STEALTH LEBANON
>>
>>69370798
Triggering for you, isn't it?
>>
>>69371589

ANDALE ANDALE ARRIBA ARRIBA
>>
>>69370032

You changed BA out of the a-team's name to Barracuda for a start off, you godless bastards.

And your homer Simpson voice a shit.
>>
>>69371775
I will!! It's fucking nice there man
>>
>>69371295
Putain :/
Ouai j'y vais pour les études en plus, mais je suis pas trop du genre teuf , boite de nuit etc ..
On verra
>>
>>69371763
T'es natif polynésien ou t'es de la métropole et t'es parti au chaud?
>>
>>69371551
this how I vieuw France

https://www.youtube.com/watch?v=-URl0PmKqyQ
>>
>>69369600
are French Polynesian girls qt?
>>
>>69371089
Les francais ont toujours ete xenophobes (plus ou moins) et antisemites (beaucoup), du moins c'a ete le cas entre il y a 20 et 40 ans. Ca doit pas faire longtemps que tu vis en france ou bien tu t'efforce de rester dans les ghettos d'immigres.
>>
>>69371682
Un jour dans le tram les contrôleurs ont demandé les tickets de transport, moi, blanc encerclé, ils ne mont rien demandé.
Donc voilà profitions encore que les forces de l'ordre soient en majorité blancs.
>>
>>69371376
>>69371394
Partir c'est lâche, mais c'est malin.
Je suis attaché à la culture et l'héritage Français, mais la France elle-même est condamnée, il faudrait un miracle pour que ça redevienne vivable.
>>69371352
Avant que les rats partent, il va se passer un bon bout de temps.
>>69371483
>c'est que le crif veut te faire croire
Mec, regarde ce qui arrive aux gens comme Soral. C'est pas ça un pays libre.
>un 9mm ça se cache dans une poche
Et si tu te fais choper c'est fini. Tu portes un 9mm sur toi?
>faut jamais perdre espoir
Je vois des pays étrangers où il existe une communauté Française active et je me dis que c'est la meilleure solution. L'horizon politique ne laisse rien présager de bon, ni même de mieux que ce qu'on a actuellement
>à l'armée y'a le plus de patriote
Oui mais le budget est merdique, les opérations à l'étranger rares et/ou inutiles, et l'influence quasi-inexistante (on fait même plus de frappes aériennes chez Daesh il me semble)
>y'a bien pire que nous
C'est pas une excuse
>>
>>69371305
it's based, even their leftist president is against refugees.
There was a demonstration last week end against refugees even though they don't take any.
People are still open though, they like the vietnamese minority and all kinds of foreign food.
Czech people are really cool, not degenerate fucks like french, not conformist pussies like germans
>>
File: 1451923139536.jpg (16 KB, 480x270) Image search: [Google]
1451923139536.jpg
16 KB, 480x270
>>69370643
>mvq j'ai lu zut aux arabes
>>
>>69371813
OBLIGATOIRE
> https://www.youtube.com/watch?v=Y8oqt_7CHDA
>>
>>69371619
Been there once, smelled like pee and way too many niggers.
>>
French people are literally too stupid to speak english.
>>
>>69371866
Les forces de l'ordre sont en majorité d'origine immigré, c'est le constat que je fait chaque jours à Paris
>>
>>69371172
Bordel .. une putain de gangrène .
Un jour les pur-français se retireront dans les campagnes .
>>
They are "not cucks" by not learning english.
>>
How do I aquire a french gf?
>>
>>69371144
What ? non pas du tout ahahah !
Je suis à tahiti :')
>>
>>69371913
HAHAHAHAH
>>
>>69371826
Si t'y vas pour les études, il y a deux possibilités :
- le Mirail, l'enfer sur Terre
- Paul Sab, TSE, etc carrément sympa.
>>
>>69369468
See, thats why there is so few french people on /pol/

because /pol/ mostly sucks, just like this anon's comment

and frenchies know better

kindly go fuck yourself burger, pretending to be french
>>
>>69371971
Black-up and tell them you're from Dakar
>>
>>69371610
Pulling shit out of my ass, the post
>>
>>69371108
thanks , i did nothing really hard :D
>>
>>69371971
Learn French
>>
>>69370352
That's bullshit. While germans usually have bad english, it's miles better than the french average.
>>
>>69368922
Dutch in virtually every thread because they are trying to map unstructured data to tackle priacy on the Internet -- one of their main goals now that they have chairmanship of the EU.
>>
>>69371682
Ouaip. Les mama avec leur 18 gamins, les meufs avec leurs voiles et les gangs de barbus, y a que ça en journée. J'évite de trop prendre le tram, j'prèfère marcher de toute façon.

>>69371419
On a ce qui faut aussi sur Strasbourg, on en est à la 4e manifestation étudiante ce mois-ci, je crois, toutes organisées par le NPA et les anar.
>>
File: a60-1.jpg (37 KB, 320x407) Image search: [Google]
a60-1.jpg
37 KB, 320x407
>>69371971
Ask your grandpa.
>>
>>69371971

Just club her on the head and drag her back to Germany.

Probably your best hope.
>>
>>69371871
>Soral
en mm temps l'autre mongolien on le regrettera pas...
>>
>>69371419
Ah, ouais je vois. C'est sûr que la province c'est généralement beaucoup plus redpilled qu'ici
T'es à quelle fac si c'est pas indiscret?
>Paris II
>>
>>69372062
You are totally right
>>
>>69371940
En particulier les contrôleurs à Paris.
>>
>>69371940
>Les forces de l'ordre sont en majorité d'origine immigré
tu plaisantes ?
>>
File: 1459363151272.jpg (189 KB, 1462x1462) Image search: [Google]
1459363151272.jpg
189 KB, 1462x1462
>>69369014

[ Purchase 4chan Gold to view this post]
>>
>>69368922
>the Netherlands, a much smaller country has posters in virtually every thread
That's pretty much just me.
>>
>>69371852
ben je dis pas que j'ai jamais croisé personne de redpilled, mais ils sont pas sérieux et partent dans la grosse théorie du complot. Je t'assure que dans toute ma famille ou belle famille, connaissances, collegues de travail meme amis FB, je suis tout seul.
>>
>>69371971
Tu me fais bander, Fais-moi une branlette, Suces moi la bite salope!
>>
File: french socialist utopia.png (574 KB, 840x530) Image search: [Google]
french socialist utopia.png
574 KB, 840x530
also, I was going to learn French because there seems to be a lot of French literature, and frankly the language sounds beautiful to me. Plus. I assume it will be helpful to know a second Euro language for the coming pan-European revolution.

But most French seem to be cucks and have bizarre neuroses. As many ITT have stated, redpilled French seem to have left France, and the country is full of mostly losers and minorities. Also the french 'r' is very hard to pronounce (this must be why they call you guys frogs).

Should I learn something else? If so, which language?
>>
>>69369468
>"French internet" bubble, with our own Youtubers, own forums etc, and most French people limit their internet presence to those places.
Exactly the same here.

I find it awkward to type in german on the internet though.Most maymays don't really work in german for example
>>
>>69371782
Rather sad actually. There is nothing worthwhile coming out from the youngest generations of your country.
>>
>>69372136
Pas du tout.
Armée/Police : beaucouop d'antillais et de maghrébins
Controleurs RATP : jamais vu un blanc perso
>>
>>69372101
Paris II
La masure des claques machoirs :^)
>>
>>69371971
Learn Arabic and get a tan
>>
>>69371419
C'est pas les gens qui ont changés, c'est le FN...
>>
>>69372101
> Paris 7
Assas = fils à papas ^^
>>
>>69372167
Dutch for the lols
>>
Si vous voulez apprendre des nouveaux mots pour désigner tous les rats, allez faire un tour à la campagne.
Vous ne le regretterez pas.
>>
>>69371344
Ahahaa !
Les tahitiens sont super chaud concernant les musulmans etc ..
Ils aiment bien les français ( en gros) mais les tahitiens sont comme des .. français de campagne .
Y a un imam qui est venu y a 1 an pour ouvrir une mosquée
On ne savait pas d'où il venait , l'argent non plus
On la réveillé un matin avec une tête de cochon coupé et on lui a fait prendre l'avion dans la journée.
Après les peu de musulman sur tahiti on étaient chassés et menacés . On en entend plus parler ;)
>>
>>69371871
Soral a dit pleins de trucs extrême et il est toujours vivant, c'est uniquement du au faite qu' il serait vu comme un martyr donc les élites laisse faire.
Déjà sorti avec oui, un flingue tout petit qui rentre dans une poche de manteau, assez pour tiré sur un mec qui t'emmerde mais j'ai jamais eut d'embrouilles.
C'est sur que si tout le monde quitte le pays il va rester que des gauchistes et beurres.
>>
>>69372052
All true, François
At least in my experience
>>
File: l_02762cf5.jpg (20 KB, 320x240) Image search: [Google]
l_02762cf5.jpg
20 KB, 320x240
>>69372136
Even the authorities~~~ are minorities~
>>
>>69372089
pay debts
>>
>>69368922
Because I mostly lurk
also being redpilled is a burden.
>>
>>69371385
Ahahaha
kek
>>
>>69371954
c'est ce que j'ai fait il y a deux ans. J'habite en campagne mais y'as que des musulmans dans mon quartier. (c'est des hlm c'est pour ça...)
>>
>>69372155

I thought it was me. Am I you?
>>
>>69372160
Franchement, ca m'etonne. Menfin, ca fait 10 ans que je suis pas aller en France, et 20 que j'ai emigre.
>>
File: 1360163979395.png (414 KB, 920x654) Image search: [Google]
1360163979395.png
414 KB, 920x654
>>69372164
That's lewd.

>tfw no qt frog gf who whispers dirty things to me in french

Why live
>>
>>69372160
Je connais ce sentiment. Reste fort
>>
>>69372308
>On la réveillé un matin avec une tête de cochon coupé et on lui a fait prendre l'avion dans la journée.
Topkek
>>
>>69372167
lmao I know where that pic is from
some years ago from fox/cnn

it was a laugh
>>
>>69371394
Pour le moment je veux juste aller dans un centre ville et tirer sur tout le Monde de couleur ..
Je vais éviter , hein ...
>>
>>69372308
C'est pas trop chiant de vivre dans un coin aussi mal désservi?
Papeete-Paris c'est 2000€
Pour voyager autre part en Asie depuis Papeete c'est facile?
Il me semblait que la nouvelle calédonie était mieux desservie
>>
>>69371940
Paris en même temps...
>>
>>69372471
Is it not accurate?
>>
>>69372435
Nederland als één!! Het Nederlandsche volk verenig!!!
>>
>>69371385
>tfw forced to visit them in school
>>
>>69372533
it was a huge meme here in France ^^
>>
>>69371969
Huh ?
That's not a question of language
>>
>>69372239
J'ai jamais vu un contrôleur RATP bronzé. J'sais pas ce quye tu portes comme lunettes, mais c'est 90% blanc la RATP. Les rares bronzés sont derrière la guérite à vendre les tickets.
Et armée police pareil. Et j'habite dans le 19e putain.
>>
>>69371461
If you like windy beach and to swim in the frozen channel... Well you'll like it and'you'll eat camenbert
>>
>>69372271
Ils sont pas très créatifs par chez moi, la consanguinité sûrement
>>
>>69372533
no they fucked up, the french even made multiple reportages in these areas where they staged attacks and stuff like that
it was pretty funny

I mean there are areas around Paris where you can't go, but not these.
>>
>>69368922
they have surrendered
>>
>>69372595
if you don't learn the lingua franca of the cucks, you can get insulated from the cuckery simply by being isolated from its exposure.
>>
>>69371542
so fucking true
(4chan is a magical place too)
>>
>>69372607
Service Publique = Antille Guyanne.
Que ce soit armée/police/RATP CAF ou autre
Gendarmerie et SNCF c'est plus poivrot
>>
>>69372593
please explain
are no-go zones not real?
>>
>>69368922
Because they don't learn English as much as the Dutch do.

OT: If Prince Harry married a Dutch princess, would you join the UK willingly?
>>
>>69371871
Soral est pas en taule et il fait toujours ses petites vidéos à plus de 500 000 vues posé dans son salon. Je vois pas en quoi sa liberté d'expression est mise en danger sérieux....
Thread replies: 255
Thread images: 42

banner
banner
[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com, send takedown notices to them.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.