Tomppa-painos
https://www.youtube.com/watch?v=jmB1JAf9nI0
RUSSIA
>>61993147
no hyi vittu
toinen CIA:lle
Ben ik ook welkom?
neljäs
olen perheeni musta lammas
>>61993239
Hollanti
>>61993204
Tohtori CIA, olen Supo
>>61993239
tik tööök ping löök lederhosen
I like Finland
>>61993301
neekeri
>>61993123
ite tiiän ainakin pari ihan mukavaakin ryssää tosin loput onkin ihan vitun rottia
Haen tänään vikan pullon viinaa koska haluan nautiskella asiosta jonka jälkeen pidän taukoa
https://www.youtube.com/watch?v=m38-NV1X4kk
>russia
>>61993337
You like my big cock ;)
>>61993372
Ite join eilen illall ja nyt oon koko päivän tissutellu. Vähän mietin tota kolmatta pulloa. Tavallaan tarttis mut ei sais enää lähtee lapasest.
>>61993326
Lijkt nergens naar. Wij gebruiken ten eerste niet de letter ö. De ö-klank schrijven wij zo: eu. Ten tweede dragen wij ook helemaal geen lederhosen.
Verwijder dit
Miksköhän jotku ei vaan mee töihin?
>>61993342
Naurattaa kun neekeri räppäri itki kun sen neekerisisko ja neekeriäiti pysäytettiin ja poliisi kysyi passia kun näyttivät suoraan rajan ylikaranneilta neekereiltä
nyt kaikki ulisee etteä etninen profilointi on kiellettyä
mitä vittua pitääkö suomalaisten poliisien tuhlata aikaa tarkastaen ettei hannele-mummo ja es-jonne vaan ole tulleet neekerimaasta ja ovat luvattomasti suomessa ettei vaan vasemmistovammaiset ja neekerit koe oloaan syrjityksi :DDDDD
Krisu mönttörönttö jne.
>>61993445
Ootko se alkkisnyymi, joka ei meinaa juoda aamuisin?
>>61993511
Somekohut olivat virhe
>>61993511
Onhan se periaatteessa mahdollista että poliisi syyllistyi rasistiseen profilointiin, mutta ei mikään julkkis voi jollain some-päivityksellä käynnistää "neutraalia" keskustelua aiheesta. Ei kaivattais Suomeen näitä dindunuffin-juttuja.
>>61993394
>russia
https://www.youtube.com/watch?v=kAP-NWfZih8
Miksi yle yrittää julkisesti häpäistä kansanedustajaa ihan legitiimin kysymyksen vuoksi?
>>61993511
Eikös tässä vielä ollut joku hauska juttu etteivät ne suostunut näyttämään henkilöllisyystodistustaan minkä takia poliisit heitti vähäksi aikaa rautoihin? Kyllähän kantasuomalaisenkin pitää tarvittaessa pystyä todistamaan henkilöllisyytensä.
Huomenna tulee 2 viikkoo selvänä täyteen, olis vissiin pisin kuiva kausi viiteen vuoteen. Viinaa tekis mieli mut muuten ei mitään ongelmia
>>61993420
thats not funny
>>61993614
He olivat hyviä tytyjä, he eivät tehneet ei mitään
>>61993612
Kuva liittyy asiaan
>>61993520
En kai, tai luulen et viittaat siihen toiseen, jolle vanhemmat tyrkyttää aina rahaa. Mä oon se alkkisnyymi jolla on takana sairaalakeikkoja dokailun takia.
>>61993576
>Onhan se periaatteessa mahdollista että poliisi syyllistyi rasistiseen profilointiin
Mun mielestä se, että neekereitä syynätään syystä vähän tarkemmin ei ole varsinaisesti rasismia, mutta saatan olla tässä yksin.
>>61993511
Totta kai käydään jokainen vastaantulija yksitellen läpi, kunnes jokainen 5,5 miljoona tyyppiä on käyty läpi. Saattaa mennää jonkin aikaa Suomen vähäisiltä poliiseilta, mutta emmähän voi alkaa ulkonäön takia profiloimaan.
>>61993511
Mitäs ovat neekereitä
>>61993640
jaa miksi joit
>>61993576
Miten poliisi voi suorittaa ulkomaalaisvalvontaa ilman että se on rasismi
>>61993677
No emt mieti et oisit suomessa syntynyt mustahipiäinen ja aina pitäis kantaa passia mukana, kyl siit katkeroituis.
En siis puolustele näitä nekruja ollenkaan, oletan et media jättää mainitsematta niiden häiriökäyttäytymisen, mut silti IMO ihonvärin perusteella pysäyttäminen on väärin.
>>61993614
Tää vaatii kyllä vähän selvitystä siitä, onko ne poliisit olleet siviileissä ilman merkkiä niinkuin väitetään. Ei kyllä tulisi mieleenkään antaa henkkareita jollekin jannulle, joka väittää olevansa poliisi, muttei todista sitä mitenkään. Virka-asuisille olen kertonut sotun ja silloinkin vähän vitutti, kun pysäytettiin ulkonäön ja väärään aikaan ulkona olemisen takia.
>>61993665
>Ihan turha tulla hinureiden meikäläistä iskemään, kun lyön turpaa saatana ;)
>>61993732
Siis meinaat et väärällä ihonvärillä varustetun täytyy periaatteesta aina pitää mukana henkkareita, koska "ulkomaalaisvalvonta"?
>>61993796
neekeri
>>61993765
Passia ei tarvitse kantaa mukana, jos on suomalainen niin sotu riittää.
Ihonvärin perusteella tarkempi syynääminen on kaiken tutkimustiedon perusteella ihan fiksua touhua. Ei siinä, varmaan ihan syystäkin vituttaa sitten olla se yksi fiksu neekeri/manne/pilottitakki.
>>61993765
postaan ennen kuin tulee miljoona (you)ta mutta teoriassa näin, mutta käytännössä ei koska laittomasti suomessa olevat vaaleaihoiset voi laskea yhdellä raksamiehen kämmenellä kun taas paskan eri vivahteilla varustettuja miehiä ja naisia on vaikka muille jakaa.
paskempi juttu jos oot neekeri toisin sanoen. mutta minkäs teet kun kanssamiehet haluaa tulla tänne.
Tuntuu et viimeset 5 vuotta oon junnannu paikoillani. 5 päivää viikost oon töissä ja päivää viikost naamat. Nukun 12h päiväs ku en kestä hereillä oloo, on vaan niin paha olla. Kavereita en omaa. Oon käyny lääkäril valittaa masennuksest ja alkoholisoitumisest ihan helvetinmoisen itse tsemppauksen jälkee, ja lääkäri vaa pisti pillerii ja jotai flyereit alkoholin haitoist. En haluu tehä itsarii ku uskon et jotai hienoo vois tapahtuu, mutta se tuntuu mahottomalt. Vihaan elämääni ja kuullosta kunnon kulmikkaalta, mutta vihaan onnellisii ihmisii.
>>61993842
Suomalaiseksikin tosi vaalea. Maihinnousutakki, farkut ja pipo oli päällä kun pysäytettiin.
>>61993819
Totta helvetissä.
>>61993796
Mut on pysäytetty kahdesti ja molemmat kerrat täysin sattumalta, koska mulla oli kädessä esine pahoinpitelyn tapahtumapaikal. Molemmat kerrat riitti pelkkä juttelu eikä mitään nimiä tai henkkareit kyselty. En tiiä mitkä ois fiilikset poliisin suhteen jos oltais vaadittu kaivaa esiin henkkarit tuolloin.
>>61993913
uusnatsi
>>61993913
Kukaan ei luota albiinoihin jtp
Hyvä että pysäyttivät
>>61993819
Pikemminkin parempi varautua tarkempaan syyniin jos ei pysty todistamaan henkilöllisyyttään poliisille, oli musta tai valkoinen
>>61993868
>>61993877
En jaksa ruveta erikseen vastaan väittämään, mutta useimmissa (sivistys)valtioissa noudatetaan sellasta politiikkaa et ulkonäkö ei liity mihinkään tilastoihin laittomasta maahanmuutosta tai todennäköisyyteen väkivalta-alttiudesta.
Ja jos noi hyväksyttäis premisseiks niin ne pitäis kirjata jotenki lainsäädäntöön, mitä ei ole tehty.
>>61993949
Multa kysyttiin kotikadulla sotu ja, että mitä teen kaupungissa. Kun osoitin, että asun tossa viereisessä talossa oli vastaus NIIN MUTTA MITÄ SÄ TEET KAUPUNGISSA.
Taisivat sitten lopulta uskoa, etten kuulu johonkin rikollisjengiin kun olivat kysyneet, että mitäs alaa siellä yliopistossa muka opiskellaan.
>>61994013
>>61994021
>>61993731
viina on hyvää ja kännis on kivaa, siinä ne pääsyyt
>>61993949
>Henkilöllisyyden selvittäminen
>Poliisimiehellä on yksittäisen tehtävän suorittamiseksi oikeus saada jokaiselta tiedot tämän nimestä, henkilötunnuksesta tai sen puuttuessa syntymäajasta ja kansalaisuudesta sekä paikasta, josta hän on tavoitettavissa.
>Jos henkilö kieltäytyy antamasta 1 momentissa tarkoitettuja tietoja eikä henkilöllisyyttä voida muutoin selvittää, poliisimiehellä on oikeus selvittää henkilöllisyys henkilötuntomerkkien perusteella. Tällöin on soveltuvin osin noudatettava, mitä henkilöön kohdistuvan etsinnän toimittamisesta pakkokeinolain 8 luvun 33 §:n 2—4 momentissa säädetään.
Ei ole sen kummoisempi. Totta kai sen pitää selittää miksi haluavat tietää sun henkilöllisyyden ja pyynnöstä esitettävä virkamerkki mutta turha muutoin panna vastaan.
>>61993511
Tuntuu, että jenkkilän uutisointi on vähän yliherkistänyt jengin tälle tapaukselle
>>61994041
Jos on tarkoitus valvoa laitonta maahanmuuttoa, jä käytössäsi on erittäin rajoitettu määrä resursseja, niin ei ole mitään järkeä alkaa pysäyttelemään kantasuomalaisen näköistä ihmistä kadulla ja alkaa kyselemään henkilöllisyyttä. Käytä nyt vähän järkeä.
>>61994100
just
>>61993819
Juurikin näin, ulkomaalaisen tunnistaa parhaiten väärästä ihonväristä.
>>61994059
Kaipa tohon poliisikuntaan mahtuu niin monenlaista ihmistä et keskiverto "lainkuulias" kaveri ei ehdi ihan neutraalia kuvaa muodostaa. Multa vaan kysyttiin "mitä sulla on kädessä" ja "ootko nähny jotain".
uusi kone
mitäköhän tähän steamin ja adblockin jälkeen kannattaa ladta?
>>61994041
Mitäs vittua? Tottakai useimmissa sivistysvaltioissa myönnetään että tietyn näköiset ihmiset nyt tekevät enemmän rikoksia ja ovat alttiimpia väkivaltaan, vaikkei sitä missään lakikirjassa lukisikaan. Poliisit ovat maasta riippumatta kokeneimpia tekemään oletuksia ulkonäön perusteella.
>>61994041
No voi vittu. Oliko viimeisimmässä pakolaisryntäyksessä montakin pellavapäistä sinisilmäistä valkoihoista henkilöä? Totta kai poliisit pitää tarkemmin silmällä henkilöitä joissa on piirteitä jotka viittaavat hänen tullen lähi-idästä. Se on vaan kauhean rasistista sanoa ääneen.
>>61994164
>niin ei ole mitään järkeä alkaa pysäyttelemään kantasuomalaisen näköistä ihmistä kadulla
No enhän mä tähän vihjannut millään tapaa. Puhuin siitä, että onko oikeutettua olettaa kaikki tummat mahdollisiksi laittomiksi.
>>61994248
Ei kukaan niitä oleta laittomiksi, mutta tummaihoisella on vaan paljon suurempi mahdollisuus olla laiton maahanmuuttaja kuin valkoihoisella Suomessa. Tämä ei ole mitään muuta kuin järkevää resurssien käyttöä.
>>61994215
>>61994227
Siis nyt puhutaan pikimustista ihmisisistä Helsingin keskustassa, mikä erittäin todennäköisesti on laillista. Kysymys on se, että tekivätkö he jotain epäilyttävää (epäiltiin poliisin virkamerkin varastamista), ei siitä että olivatko maassa laillisesti.
Oispa
>ilmeeni kun näennäinen pakko pitää ikkunaa auki ja kaikenmaailman pörriäiset lenetelevät suvereenisti sisään kuin mihinkäkin hollitupaan konsanaan
>>61994300
>Tämä ei ole mitään muuta kuin järkevää resurssien käyttöä.
Olet oikeassa JOS meillä on meneillään laillistettu projekti laittomien mamujen paikantamiseen. Tää mustan barbaarin keissi koskee edelleen häiriökäytöstä ja poliisin virkamerkin katoamista.
>>61994248
Niin kauan kun suomi on tilastollisesti homogeeninen maa, mutta kuten ylen artikkelissa todettiin niin kohta aletaan lähestyä sitä tilaa että neekereitä ja ählämeitä on sen verran että multikultin periaatteen mukaan suomalaisuus muuttuu etnisestä ryhmästä kansalaisuudeksi ja sitten ei enään mehmettiä ja mufasaa pysäytellä kadulla.
Sitä päivää kauhulla odottaen.
Liipasin tossa yheksän kaljaa. Pitäis varmaan lisää hakea. Missähän kaupassa kehtais tänään käydä.
>>61994343
Onneksi itellä on parveke jossa ikkunat joita pitää kiinni ja parvekkeen ovea auki.
>>61994425
Vittu sil oo väliä missä käyt. Mítä väliä sillä on mitä joku random tyyppi joka ei tunne tai välitä susta yhtään ajattelee?
>>61994196
Mäki oon kerran päässy tämmöseen rikospaikan ympäristös suoritettavaan haravaan. Olin viä syyllinenki muttei polliisit sitä vissiin hoksannu
>>61994300
>>61994378
Teillä on tähän erittäin käytännöllinen ja utilistinen kanta, mikä tavallaan ansaitsisi ihan oman keskustelunsa. Kuitenkin te nyt käytätte tätä argumenttia vähän niinkuin varmuuden vuoksi, että poliisin rike X voitaisiin pyyhkiä pois motiivilla Y.
Se on MAHDOLLISTA ja MAHDOLLISESTI oikeutettua, mutta juuri siitä ei ole ollenkaan kyse tässä (julkisessa) diskurssissa, missä oletamme tietyt ennalta sovitut
säännöt ihmisten pysäyttelyyn kadulla.
Eli siis ei näin
>tyypillinen dindunuffin
VAAN
>miten yhdessä hyväksyttäisiin dindujen kiinniotto
>>61994469
Jos osaisin ajatella näin niin olisin varmaan aika paljon rikkaampi.
>>61994469
>>61994523
Lisään tähän että se ei edes ajattele susta mitään.
>>61994425
Kun asuin Tampereella niin kierrätin kolmea alkoa koska tunsin kaikki myyjät.
>>61994352
Mikä tässä sitten on se ongelma, jos koko keissi koskeekin vain jotain epäiltyä häiriökäyttäytymistä
>>61994537
Aattelin ite kaikista rumista läskeistä kaikennäköistä kun olin töissä ja kerroin kavereille niistä jtp
>>61994575
>Mikä tässä sitten on se ongelma
Ne postit tässä langassa, jotka puolustelee tummien tarkempaa tarkastelua todennäköisyyksiin ja tilastoihin vedoten.
Hyvä on olla, kun on nolla. Hyvästi. -T. Masa
>>61994648
Mikä todennäköisyyksiin ja tilastoihin perustuvassa poliisitoiminnassa on vikana?
>>61994648
Eli mustan barbaarin tapaus olikin jälleen kerran tyhjä somekohu?
>>61994693
Tai sanotaan, ettei perustuvassa vaan noita hyödyntävässä.
>>61994648
Mustien pysäyttely ja sen puolustaminen ei ole ongelma koska neekerit voi haistaa paskan, vaan ongelma on se että jollain julkiksella on valta vaikuttaa julkiseen toimintaan valheellisella itkutarinalla televisiossa. Kuinkakohan monta laitonta isis-terroristia jää nyt ottamatta kiinni kun neekerit ei suostuneet todistamaan henkilöllisyttään?
>>61994693
Tilastot ovat rasisteja
Oon täs miettinyt, et vois alkaa sellaseks voimamieheks, niinkun se Vuori siinä Valtaistuinpelissä, kun tykkään syödä melkein koko ajan.
>>61994693
Ei välttämättä mikään, mutta rodullista profilointia ei meidän laki vielä salli.
>>61994707
Mahdollisesti, vähän veikkaan niin.
>>61994693
Ei saa olla rasisti. Yksi poliisi auto vanhainkodin parkkipaikalle, yksi päiväkodin viereen ja yksi Itiksen viereen ;)
>>61994791
Pelkkä syöminen ei riitä
>>61994772
Tämähän se ongelma tuntuu valitettavasti olevan. Hassua, että aasialaisten kohtaamasta poliisiväkivallasta ei ole juuri näkynyt puhetta, vaikka sillehän olisi Pearl Harborin muodossa oikeasti halua ja syytäkin.
>>61994836
Joo siis painavien esineiden nostamista mä tossa implikoinkin.
>>61994824
>Mahdollisesti, vähän veikkaan niin.
Ok, hyvä että saatiin selvyys
>>61994824
Meidän laki sallii kyllä itseasiassa aika paljon ja neekereihin saadaan keskittyä jos poliisisetää huvittaa. Sitä ei tietenkään varsinaisest lain puolesta tueta.
>>61994656
Kerro Pekalle terveisiä
>>61994824
>Ei välttämättä mikään, mutta rodullista profilointia ei meidän laki vielä salli.
Eikö? Miksi ei? Eihän tossa ole mitään järkeä.
>>61994849
Et jaksa kuitenkaan vitun läski
>>61994912
Tämä on todennäköistä.
>>61994867
>Ok, hyvä että saatiin selvyys
Miksei mulla voisi olla sama oletus kuin sulla mutta eri perustelut, tai eri vaatimukset hyvälle perustelulle?
>>61994824
Kyllä saa tietenkin ihonvärin perusteella profiloida, kunhan se on perusteltua.
>>61994928
Ei sitä mikään estä. Väitin vaan, että koko kohu on ihan vitun turha
>>61994904
>>61994947
>”Meillä on ehdoton nollatoleranssi rasismin suhteen. Ulkomaalaisvalvontaa ei saa kohdistaa tiettyihin henkilöihin etnisen alkuperän, uskonnon, sukupuolisen suuntautumisen tai jonkun muun vastaavan syyn takia. Se on väärää etnistä profilointia, ja sitä poliisi ei tee”, Kolehmainen sanoi Porin Suomi-Areenan tilaisuudessa.
Tää on vähän monitulkintainen lausahdus. Käytännössä siis vedotaan "perusteltuun" analyysiin ja tiedusteluun.
>>61994824
rotuja ei ole olemassakaan joten sen perusteella ei myöskään voi profiloida :^)
>>61994947
>ryhmä X tekee tilastollisesti enemmän rikoksia
>niiden profilointi on RASSISMI
Oon huomannu että kaikki tähän liittyvä juttu on alkanu menemään siihen suuntaan ettei tilastoista välitetä vittuakaan vaan kaikki perustetaan kuvitteelliseen feel good -paskaan.
>>61994991
Ok. Sitten me puhuttiin vähän ohi toistemme.
>>61994998
Täyttä paskapuhetta. Ulkomaalaisvalvonta perustuu lähtökohtaisesti etniseen profilointiin koska kantaväestön edustaja ja neekeri on edelleen helppo erottaa toisistaan.
>meiltä jää osastolta yksi ihminen eläkkeelle ja tilalle etsitään uusi mielellään nuori ja kielitaitoinen henkilö
>työpaikkailmoitus on vain firman sisäisessä verkossa, mutta sitä saa jakaa eteenpäin tutuille
>ilmeeni kun voisin käytännössä antaa leppoisan toimistotyön jollekin /mämmi/n hikkylle mutta en sitä tee koska elättelen toivoa että tuohon hakee joku kiva tyty
>>61994998
>”Ei voi olla niin, että jos tiedustelutieto osoittaa, että vaikka tietyllä alueella Porissa on laittomasti maassa oleskelevia ja kohdehenkilöt sattuvat olemaan tummaihoisia, niin heiltä ei saisi kysyä henkilöllisyystietoja.”
>>61995046
No kantasuomalainen mies on varmaan tilastollisesti todennäköisin alkoholisti-vaimonhakkaaja. Hyväksytkö et sun parisuhteesi terveys tarkistetaan säännöllisin väliajoin viranomaisten toimesta?
>>61994206
poista adblock ja hae ublock
>stk myyjä katsoo sinua pitkään ja alkaa mielikuvitus laukkaamaan
Sitten muistan että oon ruma vittu niin siksi se varmaan tuijottaa
>>61995113
Epäterveellinen parisuhde ei ole laitonta. Eihän satunnaisilta muslimeiltakaan kysytä, että "Meinaatko tehdä itsemurhaiskun tänään?". Paska vertaus sulta.
>>61995113
>"mutta kyllä suomalaisetkin raiskaa"
Ok, tää oli baittia.
>>61995113
Aviosuhteessa törkeä pahoinpitelijä on useimmiten nainen. Saisi kaikki tarkastaa, mielellään keskellä toria kopeloiden.
>>61995113
veikkaan kyllä että neekerit osaa tuon parisuhdeväkivallankin kantasuomalaisia paremmin
Hain sixpackin sitruunalonkeroa ja kassalla oli kaupan söpöin tyty. Ja vielä pitäis varmaan hakea ysiltä lisää.
silli tymy
>>61995224
>>61995322
oon nähny ton saman wwe:ssä
>>61995113
Mites tässä nyt kävi näin että henkilöllisyyden tarkastaminen muuttui taianomaisesti kotirauhan rikkomiseksi. Tuntuu siltä että kantaväestöä koskevan vastaavan esimerkin hakemiseksi ollaan jouduttu kurottelemaan varsin pitkälle.
Harmi vaan että poliisin tehtäviin kuuluu laittomien ulkomaalaisten kiinniotto, ei yksittäisten parisuhteiden terveyden tarkastaminen. Pelkkä neekerinä olo on jo tarpeeksi syytä epäillä että olet laittomasti maassa.
Miten kukaan voi selvitä pelkillä kahdeksan tunnin yöunilla? Tarvitsen vähintään 11 tunnin unet tai olo on ihan vitun paska
>>61995390
>mene ilta tyä vuoroon
>kello kilahtaa 22 ja aika lähteä kotio
>n. keskiyön aikaan sängyssä
>huomenna aamu tyä vuoro
>herätys kello 4
>>61995368
>Pelkkä neekerinä olo on jo tarpeeksi syytä epäillä että olet laittomasti maassa.
Tähän ehkä lisäisin sen, että jos vaikka neekerijäbä tulee juuri ulos bussista lopetellessaan työvuoroaan, niin ei ole varmaan mitään syytä epäillä laittomaksi maahanmuuttajaksi. Mutta, jos on joku random musta jäbä kadulla niin mistäpähän tiedät.
t. eri
>>61995390
En ole tarvinnu yli 7h yöunia teini-iän jälkeen
>>61995390
Mulla toimii yllättävän hyvin kun rytmi on jotain kolmelta nukkumaan ja yheltätoista ylös. Muuten ei mitään toivoa.
Oon komea, rikas, mulla on 20 senttinen kyrpä ja tyttöystävä. Lisäksi molemmilta löytyy hyväpalkkainen ja vakaa työpaikka.
>>61995670
lol vitun nörtti
>>61995670
Oon komea, köyhä, 17-senttinen kyrpä ja tyttöystävää ei oo ollut ikinä. Ei oo töitä ja juon lähinnä kaljaa.
>>61995720
alamittaban
>>61993665
joo en tiiä, jotku ulisi tosta facebookissaki ja olin että mitä vittua nyt taas
>>61995750
10% crew
>>61995670
Olen kaunis, rikas, ovat saaneet 20 senttimetriä ja Dick Slam. Lisäksi yritys löytyy hyvää ja hevoset palkkatyöhön.
laitoin kinkkukiusauksen uuniin
>>61995959
Ai oikeein Ham Temptationit?
>>61995990
Oispa joku jonka kinkkua kiusata.
>>61995990
juu
Tajusin tässä just äsken, että ajattelen mahdollisesta työ/opiskelupaikasta samalla tavalla kuin mahdollisesta tyttöystävä: en nää sitä realistisena. En oikeesti edes tiedä, että mitä jonkun kaverin kanssa pitäs edes tehdä, kun todennäköisesti sulkisin sen heti ulkopuolelle.
>>61996133
>neekerivauva valkoselle
>>61996133
juuh sellasta se on
>>61996195
Indoktrinaatio pitää aloittaa jo nuorena
>>61996133
Suomessa on mahdoton syrjäytyä.
>>61996320
Nyt saat kyllä määritellä, että mitä on syrjäytyminen. Alko meinaa kiinnostamaan.
>>61996354
Vois lähteä alkoon
Deittisivutönttö stalkkaa jo toista viikkoa enkä uskalla vieläkään laittaa viestiä.
>>61996320
:^)
>>61996403
Postaa profiili(s).
>>61996403
>pelkää tyttöjä
lol
Oon hassu! *hassuilee*
>>61996478
Ootko tyttö?
Tälleen ku on reilun kuukauden tehny duunii vaan ~25 tuntia viikossa niin ens viikosta eteenpäin siirtyminen 40+ tunnin viikkoihin melkeinpä vituttaa
>>61996528
bää bää
ostin valkkaria ja vodkaa
>>61996798
Käytäks valkkaria blandiksena?
>>61996912
tissuttelen sellasenaan ja jos ei toimi ni shotteina vodkaa väliin
>>61996528
ei se niin pahalta tunnu sitten kun saat rahea tilille
>>61997024
Muttakun mä saan jo nyt 40 tunnin palkan ja iltalisät päälle
>>61994471
Ootko pahapylly?
Kuka muu /niinyksinäinenettäpuhuu jatkuvastiitselleen/ täällä?
>>61997435
http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/2015082620238981_ie.shtml
Olet supernero
tervehhys kameruskset mijun apustaja vei miut lommolle raskaan tekmään kaikea mukavaa mijun om nyt hyvö olla
>>61997559
neekeri
>>61997536
Voi jukra
t. toinen nero
>>61997559
piku lomma teke kylä hvää jos sarastaa aspurkeria
>>61993819
Aivan helvetin tyhmää mennä ulos ilman henkkareita oli ihonväri mikä vaan.
>>61997780
t. lammas pro (kiittää sakoista)
>>61997780
Mitä vittua nyt taas? Suomessa tarvitsee henkkareita tasan kaljaa ostaessa.
>>61997780
ai miks muka?
t. eri
>>61997559
milo vauvva synyyyy?
>>61995390
Ite tarviin sen 10-12h, varmaankin koska unenlaatu semi huono. Heräilen aika usein yöllä.
En pysty myöskään nukkumaan jos on pienintäkään ääntä.
Mun isäl on iso kulli ja mul aika pieni. Miks?
>>61993819
Vaikka ootkin varmaan syötti niin tapa ittes.
Itellä joskus kauan sitten ei ollu henkkareita mukana ja Poliisit meinas viedä putkaan sen takia selvittääkseen mun henkilöllisuuden. Ja oon ihan suomalainen.
Moi kaikki! Ootte kivoja! :^)
>>61998011
Äitis pani Make Pikkumulkkua
Tuli muuten vähän turhan sopivasti tämä Mustan Huomiohuoran tilanne, oisko käskenyt sukulaiset hortoilemaan epämääräisesti ja poliiseja näkyvästi vältellen että saa kerjätä jenkkien mellakoinnilla julkisuutta.
>>61995390
Jatkuvasta unettomuudesta kärsivänä olen kiitollinen noin 4h unista. """Tarvitsen""" 7-8.
>>61998087
Selvennä nyt vähä
>>61997559
halo hallo onko ranska on kiva olla lomala
>>61998090
Onneks en oo uneton. Tartten säännillösen ja hyvän unirytmin mukaanlukien laadukkaan unenlaadun tai muuten tulee yöhalvauksia ja sellasia yösekoomis kohtauksia (night terror).
Jos ite nukun huonosti jonkun aikaa, tai joskus edes yhden yön tai vedän all nighterin niin 80% varma että alan flippaamaan tai halvautumaan kun meen nukkumaan.
>>61998049
Kerroppa lisää tilanteesta koska käsittääkseni poliisit pääsee aika pitkälle pelkällä sotulla
>>61997895
>>61997896
>>61997898
No jos omaa elämäänsä voi helpottaa sillä, että pitää niitä mukana niin kyllä se vähän tyhmältä tuntuu olla pitämättä.
>>61998115
Uutiset on täynnä mustien syrjinnästä itkentää jenkeissä, ja tilanteen kärjistymisestä poliisien ampumisiin ja mellakointiin.
Ja just nyt sattumalta oli Mustan Huomiohuoran äippä ja sisko tarpeeksi epäilyttävästi pyörimässä että poliisi pysäyttää, ja just sillä kertaa sattumalta haluttomia yhteistyöhön poliisin kanssa.
Oisko ehkä pojan itsensä mainostaminen koko tilanteen taustalla.
>>61998314
ai jos on neekeri vai?
>>61998276
Taisi olla jotain 2000-luvun alkupuolta ja olin 15-17v ja oltiin kavereiden kanssa jotka täysi-ikäisiä kaupungilla ja niillä oli bisset messissä.
No, kytät pysähty ja alko kyselee henkkareita multa ja sit kun niitä ei ollu nii alko ihme vittuilu.
Eikä edes ainoa kerta kun tän tapasta on sattunu.
>>61998346
No vaikka silloin.
>>61998339
>Oisko ehkä pojan itsensä mainostaminen koko tilanteen taustalla.
täähän se ois.
>>61998268
Täysin unettomina yöinä mulla tulee sellanen epätoivopaniikki / itkupotkuraivo joskus 3-4 aikaan. Päivät periaatteessa kestää hyvin, ei vaan voi tehä mitään järkevää tai välttämättä uskalla ajaa autoa jos oikeen huonosti sattuu.
Silloin pitää vaan yrittää muistaa et pelkkä lepo on tyhjää parempi, vaikka ei nukahtais, yrittää vaan saada ajatuksensa jotenkin miellyttäviksi. Mä usein esim. simuloin unia.
>>61998365
huh, onneks en oo neekeri :D
>>61998437
>>61998314
Oon kyllä päässyt poliisien pysäytyksestä ihan samalla vaivalla kertomalla sotun.
>>61998482
niin no tää kyl pitäs tietää ulkoa ellei oo ihan vitun alaikä.
BLM suomifanit servattu
>>61998359
Pitäähän teineille aina vähän vittuilla, kasvattaa luonnetta
>>61998417
Mulle kävis toi, tai no en tiiä miten pahaa kärsimystä se aiheuttaa sulle mut unihalvaukset (joihin oon jo lähis tottunu) ja noi night terrorit varsinkin on pahimpia kauhuhetkiä mitä oon koskaan kokenu.
https://www.youtube.com/watch?v=bSVwmSzxKtU
:DD
>>61998587
En usko et mulle on noin rankasti käyny liikkeiden suhteen. Tosin semmonen on ollut, että oon ajatellu unessa et täytyy pitää keho paikallaan, etten riko mitään huoneessa tai itteäni.
Näin siis unta että koira söi vatsaani auki ja tunsin aitoa halua repiä sen irti, mutta tiesin sen olevan unta, joten yritin vaan pysyä sängyssä.
Kyllä se "kauhusta" kävi.
>tfw no funny finnish friend
>>61998760
>tfw no russian drinking friend
>>61998710
Oon miettiny et saisko tohon mitään oikeesti toimivaa lääkitystä, melatoniinit yms. on täyttä paskaa mistä ei ole hyötyä.
Varsinkin nyt kun koulut on alkamassa ja pitäis välillä selvitä ~0-4h unilla niin oon takuulla välillä huutamassa apua täällä omassa kämpässä semmosen kauhun vallassa että ei mitään rajaa.
En ymmärrä mistä toi johtuu. Luin wikipediasta että jollain 80% ihmisistä jotka kärsii siitä loppuu kohtaukset aikuisena.
Ootko käyny pyytää pillereitä noihin sun ongelmiin?
>>61998359
uliuli yhyyy olit alaikäsenä ryyppäämässä, näytit iha vitun jonne manletiltä ja jäit kiinni vitun takkutukka :DD veä tumppuu
>>61998835
let's be friends
>>61998760
>tfw Russian neighbour
>>61998920
Puhalsin muuten nollat eli olin täysin selvinpäin.
Toinen kerta oli kun olin ympäripäissäni täysikäsenä, siis ihan VITUN kännissä ja jostain syystä ne alko syyttää että olisin vetäny kannabista.
Sit kielitestin jälkeen kun näky negatiivinen niin uhkattiin viedä verikokeisiin siitä syystä että mulla voi olla jotain juttuja jotka hämää noita testejä. Myös kengät, sukat ja lähes kaikki paikat tutkittiin ettei mulla vaan ois jotain vitun kannabista piilotettu jonnekkin vaikka en muutenkaan jonnebiksestä tykkää.
>>61998720
What do russians mean by this?
>>61998908
>Ootko käyny pyytää pillereitä noihin sun ongelmiin?
Mä oon käyttänyt useita pillereitä mutta koska ei ole enää varaa yksityiseen ja julkisella on merkintä alkoholin väärinkäytöstä niin en saa toimivaa kamaa enää.
Omat kokemukset
>triptyl
Parantaa unta ja mielialaa, mutta ei auta nukahtamaan.
>klotriptyl
Yhdistelmälääke, joka on aivan loistava. Pitäis nähdä vaivaa et sais tätä vielä.
>tenox, imovane yms
Auttaa nukahtamaan, mutta heräilee pitkin yötä.
>ketipinor, haloperidol
Iskutaklaa sut uneen mut haittavaikutukset päiväelämässä kohtuuttoman suuret.
Oon nyt löytäny tommosen yrttiteen jossa on valeriaanaa ja kamomillaa, se oikeesti auttaa. Melatoniinia otan varmuuden vuoks 3mg yleensä.
>>61999120
xaxaxa))))
>>61999120
They don't have a colon because years of rough homosex.
>>61999067
Oot varmaan semi töhö vouhottaja tai sen näkönen tjsp. Saa ne sut lain mukaan tutkia jos epäilee rikoksesta. Se on voi voi yhyy
>>61999135
>antispygootteja ja SSRI-lääkkeitä
Juuh, ei kiitos
Poliisi joskus skippas papereiden pyytämiset ja käski heittämään puistossa kaljat maahan ja huusi, että vaihtoehto on putkaan lähteminen. Mitähän ne meinasivat tuolla?
>>61999067
Omalla kohdalla kytät heitti mut 10km päähän himaan kun olin 18v ihan vitun naamat konttaamassa pitkin keskustaa
>>61999291
Mikä noista on SSRI?
>>61999260
Ei mulla ole virkavoimaa vastaan sinäänsä mitään. Mut noi kerrat nyt selvästi oli aika yliampumista.
Ehkä niillä vaan oli tylsää ja koulukiusattuja?
>>61999135
sellaset narkkaukset...
voisko osasyy olla vaikka se että vedät jotain paskaa 24/7 ja aivos on ihan vituillaan?
tää mun asento sattuu niskaan mut en jaksa liikkua
>>61999487
No mulkkuja löytyy ihan kaupan kassaltakin.
Eri asia lähtä itkee niiku joku musta barbaari.
Seki spede ois vaa voinu laittaa NWA kasetit soimaa itkeä misakityynyynsä.
>>61999375
En sentään ollu noin skutseissa todellakaan, ei mitään muisti-poikki settejä ja pystyin selittämään kaiken ihan hyvin.
Sekotin vaan kaverin auton yhen toisen autoks joka lähti toiseen suuntaan niin en tiiä että vaikuttiko se siihen "kannabis" -syyttelyyn.
Mut pointti on kuitenkin se, että miten vitussa ne yhdistää nuoren miehen viettämässä iltaa kavereidensa kanssa jonnebikseen?
>öökulli armastus
>>61999573
EIKU AINIIN! täähä oli vaa julkisuustempaus ja kaikki lähti messiin vollottaan, jos vaikka ois uutta 1 hit wonderia tulossa
>>61999520
>voisko osasyy olla vaikka se että vedät jotain paskaa 24/7 ja aivos on ihan vituillaan?
Sikäli kun sua oikeesti kiinnostaa niin mulla ei ole laitonta päihdehistoriaa ollenkaan. Merkintä alkoholista johtuu siitä et oon joutunu päivystykseen kännissä.
>>61999426
En oo niin hirveesti perehtyny noihin nii en tiiä, kuhan heitin.
Mut mulle määrättiin SSRI resepti ja en oo ottanu yhtäkään. Mut antispygootit kyllä tunnistan osittain.
>>61999587
mitäs näytät narkkikselta vitun hippi
>>61999620
Puhuin ihan nuista laillisista mömmöistä, kai sä tajuut että se on ihan sama asia vedätkö sä niitä laillisesti vai et.
>>61999667
>hippi
No hyi
>>61999624
No siis, mikään noista ei ollut SSRI, mut hyvä heitto.
Antipsykootit on nykyään tullut "yleislääkkeiksi" lähes kaikkiin oireisiin, koska niillä ei ole viihdekäyttöpotentiaalia ja etenkin nuoremmat lääkärit uskaltaa määrätä niitä.
>>61999573
Joo ja kaikki toi BLM ja myös suomessa esiintyvä "fug da bolice :DDD"-musiikki on täyttä paskaa.
>>61999687
Mitäköhän sä nyt haet takaa? Jos mä nukun lääkkeellä X hyvin, mutta mulla ei a) ole rahaa käydä uudestaan yksityisellä b) julkinen ei uusi reseptiä, niin olen joku sairas nisti?
Yhtäkään noista en ole sekakäyttänyt ja jokaisen reseptin välillä on yleensä ollut kuukausien tauko.
>>61999736
>viihdekäyttöpotentiaalia
Mitä vittua? Millä? Olanzapine? Ketipinor?
En itse käytä kun en ole skitso mutta eräs kaveri käyttää ja kuulemma hirveet sivuvaikutukset. Myös noita määrätään aika helposti joihinkin unigelmiin kuulemieni mukaan.
>>61999908
Laske noi sanat yks kerrallaa niin huomaat siellä negatiivin.
Check
>>61999977
nice dubs
>>61999977
APINA VIE MEIÄN NUMEROT
>>61999801
Eikait siinä, vedä vaan. Aattelin vaa kysyä että ootko ees funtsinu kui vituralleen sun aivot menee tollasesta rallista. Osa nuista sun mömmöistä ei todellakaan oo mitään ihan vitun jepa pillereitä.
Kyl ne vanhuksetki narkkaa ja vielä reseptin kans, tätiki kiskoo jotain ripulia jokapäivä mut sen ny ymmärrän ku paikat on paskana.
Kaikkea ei nyt vaan sori vaan paranna joku tabu nuppiin per ilta.
>>62000215
No niin no, olen 27-vuotias ja kärsinyt unettomuudesta teineistä asti. Nykyään olen pilleritön koska en jaksa tota lääkärirumbaa ja koitan lenkkeilyllä ja yrttiteellä tosiaan pärjätä. Mut piristäähän joku random online-diagnoosi aina päivää et ei siin mitää.
>>62000100
>>62000195
>nothing but third world countries
Oli hei Aamulehdessä juttu suomen twerkkausmestarista joka oli joku Chileläinen ja siinä luki että se kattelee Animee vapaa-ajallaan olikohan se se mämmin Chiletyty mulla kyllä alko aika vahvasti vapa väpättään ku ajattelin asiaa?
>>62000377
>puhuu englantia
MAANPETTURI!!!!!!!! KOMMARI!!!!!!! STALININ OIKEA KÄSI!!!!!! VASEKTONIA HETI!!!!!!
>>62000331
Kysy bentsoja. Niillä nukkuu kuin tukki.
>>62000481
siili myty
>>62000587
Olen käyttänyt niitä ja ne auttaa kyllä nukahtamiseen, mutta eivät estä heräilyä.
Ite vedän sekä antipsykootteja että SSRI-lääkkeitä :)
>>62000481
shili tyky?
>>62000652
Mulla on iän kanssa menneet univaikeudet, mutta aika paljon kanssa saanut ihan vaan opetella nukkumaan. Nykyään nukun ihan verhot ja luukut auki melkein ilman ongelmia, vaikka pihalla lapset huutaa ja piipaa-autot päristelee. Herätyskello ja Nukku-maan menoajat on kanssa pakollisia, muuten valvottaa ja heräilyttää.
Elämä on parasta huumetta =)
Koska saitte viimeeks pimppiä?
homostelua ei tietenkään lasketa
>>61994206
Älä nyt vaan sano että joku kaupan hyllyn kone jossa on Windows 10.
Mutta, joku antivirus homma, noscript, self destructing cookies, Startpage hakukoneeksi.
>>62001371
En koskaan. Mietin täs samal, et mun faija on saanu mutsilta joskus pillua. Aika sairasta.
>>62001371
>implikoi että mämmiläiset olisivat koskaan saaneet
>>62001371
2014 loppuvuodesta, aika kehnosti menee
>>62001371
En koskaan.
>>62001371
Pari viikkoa sitten. Nyt tuntuu sitten että panettaa koko ajan
Söin aamul hernekeittoa ja luumuja. Kävin äsken vessas ja ihan vitun pahanhajuset setit.
Vois vetää iltapalaks hernekeittoo ja luumuja.