[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Home]
4chanarchives logo
Sverigetråden- För svenskar och brödrafolk
Images are sometimes not shown due to bandwidth/network limitations. Refreshing the page usually helps.

You are currently reading a thread in /int/ - International

Thread replies: 16
Thread images: 1
File: sverigetråden yotsuba.jpg (131 KB, 372x500) Image search: [Google]
sverigetråden yotsuba.jpg
131 KB, 372x500
>>
>>59907443
Varför har ingen Yotsuba anime gjorts än?
>>
Vi är här
>>59907436
>>59907436
>>59907436
>>59907436
>>
>>59907509
>trådkriga
>>
>>59907509
O-okej
>>
Vi får väl se vilken tråd som blir borttagen först
>>
>>59907530
Den andra var i förra tråden före så den är den rätta favä
>>
För mig spelar det ingen roll direkt. Den andra tråden var också mysig

t. OP
>>
>>59907601
Det hederliga att göra i detta fall är att ta bort sin tråd.
t. OP för andra tråden som inte ens hatar 2d, bara trådkrig
>>
>>59907657
Man kan inte ta bort trådar tyvärr
>>
>>59907684
>det verkar som att jag exponerade min nybögighet
hoppsan
>>
>>59907763
Du vad? Testa att rader din tråd. Det går inte längre och har inte gått på ett bra tag
>>
>>59907763
Är du efterbliven?
>>
>>59907830
>>59907870
Jag menar att JAG exponerade att jag är nybög genom att inte veta detta. Och uppenbarligen genom att använde jagjagpilar fel.
>>
>>59907920
Jaha, kek
>>
SISTA POSTEN!?!?
Thread replies: 16
Thread images: 1

banner
banner
[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com, send takedown notices to them.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.