[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Home]
4chanarchives logo
Swedish /soc/fall, get in here Also invited: other nordic countries
Images are sometimes not shown due to bandwidth/network limitations. Refreshing the page usually helps.

You are currently reading a thread in /soc/ - Cams & Meetups

Thread replies: 45
Thread images: 1
File: sverige.gif (5 KB, 639x400) Image search: [Google]
sverige.gif
5 KB, 639x400
Swedish /soc/fall, get in here
Also invited: other nordic countries

Snacka, breva ansikten, snacka träffar, leta sötpajer

Stockholm/Uppsala här
>>
>>23778500
>sister lives in Borås
>have the police come knocking at her door once a month for something that her neighbours have done

Is it really that bad in Borås? I live in the damn countryside, the only people knocking on my door are Hyresgästföreningen once a year.
>>
sthlmsfag lurkar. Tjeeena
>>
>>23778529
Är det inte enklare att bara fråga din syrra?
>>
>>23778539
Alla vet ju att 4chan har bäst och mest opartiska åsikter om allting...
>>
>>23778539
>>23778544
Haha, welll, I was asking in case she lived in an unfortunate area where this was common, but not in the rest of Borås.I did ask her, but she dismissed it, saying it was "fine, I've gotten used to it."
>>
Luleå brud här, lyckades haffa en ryskmiljonär. Satan nu blire inge mer Volvo inte, synd att han är så sjukt katolsk att man inte får snaska balle eller ta den i bajjan
>>
satana perkele
>>
>>23778577
Hur hittade du honom? Vill också ha
>>
SATANA PERKELE
>>
>>23778590
Helvete säg inte att IP adressen böt av sig nu på mobil horan, bästa tipset är att det börjar bli sommar och då kommer norrmännen och ryssarna, gå på de finare uteservingarna/krogarna och klä upp sig men inte horigt. Att sitta mitt i baren och dricka en martini lockar fram dem!
>>
>>23778635
Tackar för tipsen.

Also "Böt"?
För helvete...
>>
>>23778663
Jamen är man norrländsk så klassas man ju nästan som handikappad när det kommer till svenska språket
>ska vi he en klösburk på bron efter mercamötet, har inte börsen me
>>
>>23778678
Skojar inte är aids att ha 3G nät att posta med på telefonen. Jävla IP
>>
>>23778683
>3G
Hahahaha bonde
>>
>>23778692
Akta jag kommer med min EPA och fuckar upp dig bror
>>
Skal til Svinesund i morgen, kjott kjott kjott
>>
någon socker pappa här som gillar ts tjejer?
>>
>>23779989
Breva rumpa
>>
Vem /gbg/ här? Skulle vara trevligt med en gympartner.
>>
Någon i Västra Stockholm? Sitter o dricker själv i vällingby trakten
>>
>>23780457
Jag är /gbg/
>>
>>23780457
>>23780510
jag också
>>
fy fan
>>
Sov nu, svenskar
>>
>>23780470
Ganska nära, kan du ge mig vodka?
>>
>>23780848
Haha, precis det man dricker. Inte ofta man möter folk från trakten! Vilket område?
>>
>>23780869
Vill inte säga exakt, men, vill du ligga?
>>
>>23780877
M/f?
>>
>>23780882
M.
>>
>>23780897
Sorry, bror. Bara tjejer hära :/
>>
>>23778577
Bor själv i Piteå, Bara att komma förbi och ta för dig ;)
>>
Sorry OP I don't have anything in common with 3rd world Africans or Muslims
>>
>>23778500
socfall hahah fattade precis skämtet
>>
>>23778500
Söder om söder här!

who else /stockholm/ here?
>>
>>23780457
>>23780510
>>23780606
I gbg ibland, mest äv tiden i Båstad.
Nån av er som här en bra dealer i stan?
>>
>>23782784
aa
>>
Nårjefan her, noen i det ganske land som gidder å kuke på Kik? Hitta GorgColney for fan
>>
>>23778577

Katolsk ryss? Hur fan lyckas du? Och vad fan gör en ryssmiljonär här i Luleå
>>
>>23786024
Han som kom å stötte på mig på olearys, med en äkta rolex och allt. Tror jäveln hade någon släkt här från moder Ryssland
>>
who here /not swedefag/?
>>
>>23783350
Hejsan SÄPO
>>
>>23787681
>SÄPO
>implying security services waste time looking on anime image boards for small time drug deals.
>>
posta svenska flickor? ja tack
>>
>>23787694
>antyder att dom inte har spionprogram som automatiskt söker vissa nyckelord
Thread replies: 45
Thread images: 1

banner
banner
[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com, send takedown notices to them.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.