[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Home]
4chanarchives logo
/norge tråden/
Images are sometimes not shown due to bandwidth/network limitations. Refreshing the page usually helps.

You are currently reading a thread in /int/ - International

Thread replies: 255
Thread images: 84
File: nav.jpg (3 MB, 2944x2672) Image search: [Google]
nav.jpg
3 MB, 2944x2672
Pilleutgaven

Forrige: >>59856268
>>
File: 1464085617725.jpg (55 KB, 501x577) Image search: [Google]
1464085617725.jpg
55 KB, 501x577
Forste for Marion
>>
Andre for tredje
>>
File: Frogfu.jpg (349 KB, 2200x2000) Image search: [Google]
Frogfu.jpg
349 KB, 2200x2000
>>59876179
Tredje for Ellie Kendrick.
>>
>>59876362
H-hvem?
>>
>>59876418
Hun spiller Meera i Tronespillet
>>
File: meera reed.jpg (834 KB, 3000x1996) Image search: [Google]
meera reed.jpg
834 KB, 3000x1996
>>59876418
Froskefru.
>>
File: Pris herren.jpg (348 KB, 1576x1194) Image search: [Google]
Pris herren.jpg
348 KB, 1576x1194
PRIS HERREN!
>>
>>59876474
Fiks nå for Guds skyld det filnavnet. Får fnatt av å lese "Herren" med liten forbokstav.
>>
>>59876466
>>59876471
Skjonner. Jeg ser ikke på Stolleken.
>>
File: sverige gjør det igjen.png (93 KB, 1392x1008) Image search: [Google]
sverige gjør det igjen.png
93 KB, 1392x1008
Har nordisk drikkekultur skylden for at sverige er Europas voldtektshovedstad?
>>
>>59876738
ja

unge svensker er sure fordi de bare får sånn kjip öl med 3,5%, så da tar de det ut på kvinnene sine
>>
Siste eksamen er over, gutta.
>>
>>59876853
Hvordan gikk det?
>>
>>59876853
Hvordan gikk det med tarmaktiviteten?
>>
File: ådalen-grav.jpg (94 KB, 604x402) Image search: [Google]
ådalen-grav.jpg
94 KB, 604x402
Jeg sitter og tenker på mine forfedrer, de som slet hårt i fabrikkene for å bygge landet med sosialistisk neve. Og nå sitter Liberalistanon og spotter på deres arv.
>>
Nei til sukkerskatt på brus, stem liberalistene
>>
>>59876927
Hadde vi bare stengt de jævla grensene hadde kanskje sosialdemokratiet fungert. For sent nå, Sven.
>>
>>59876984
Du skjonner at liberalister vil ha fri innvandring?
>>
>>59876959
Nei til sukkerbrus på skatt, stem liberalistene
>>
>>59876738
Det kan jo også være at Sverige er mer sensitiv eller har en bredere definisjon når det kommer til hvordan de definerer seksuell trakassering osv. Det vil påvirke metodebruk og muligens gi utslag i flere tilfeller sammenliknet med en annen kultur hvor terskelen for å hva som definerer et overgrep er mye lavere eller er definert annerledes. Det har f.eks. ikke vært konsensus om voldtekt i ekteskapet.:

>Germany outlawed spousal rape only in 1997, which is later than other developed countries.
>Before 1997, the definition of rape was: "Whoever compels a woman to have extramarital intercourse with him, or with a third person, by force or the threat of present danger to life or limb, shall be punished by not less than two years’ imprisonment".[67]
>Before, marital rape could only be prosecuted as "Causing bodily harm" (Section 223 of the German Criminal Code), "Insult" (Section 185 of the German Criminal Code) and "Using threats or force to cause a person to do, suffer or omit an act" (Nötigung, Section 240 of the German Criminal Code) which carried lower sentences [69] and were rarely prosecuted.
https://en.wikipedia.org/wiki/Marital_rape
>>
>>59877045
De vil uansett måtte betale for seg selv, i motsetning til å suge tomt samfunnet for midler som de gjor i dag.
>>
>>59877045
Nei, de vil de ikke. Du må ikke tro at liberalistene folger ideologien sin til punkt og prikke.
>>
>>59877085
JA til en ny og enda fattigere underklasse med innvandrere!
>>
>>59876910
>>59876912
Fikk litt lite tid mot slutten og ble ganske stressa, men håper jeg fikk skrevet nok. Blir i alle fall ikke stryk, men vet ikke om det blir toppkarakter. Er sliten nå. Har spist og sovet dårlig de siste dagene så det er jævlig deilig å være ferdig nå.
>>
>>59877123
> klasseskille er en dårlig ting
>>
Stryker i alt gutta, vet ikke hvordan jeg skal få råd til å ta det opp som privatist gutta, alt er bare et stort "eh" gutta. Er ikke 19 engang og er klar fornå henge meg fåvæ.
>>
>>59877182
Skam deg
>>
File: 1463987117785.gif (227 KB, 600x920) Image search: [Google]
1463987117785.gif
227 KB, 600x920
>>59877183
Jeg kom meg gjennom, men nå vet jeg ikke helt hva jeg holder på med.
>eh
beskriver det ganske bra.
>>
>>59877182
Dersom det er fred og ro du onsker, så er et så lite klasseskille som mulig onskelig.

Men dere liberalister driter vel i samfunnet så lenge dere får det dere onsker individuelt.
>>
File: Let them in you bastards.jpg (185 KB, 600x400) Image search: [Google]
Let them in you bastards.jpg
185 KB, 600x400
>>59876927
>>59877045
>>59877235
Du er klar over at alle venstre parti i Europe er for innvandring og kjemper for dette. Alle innvandringskritiske parti er på hoyresiden.

Antifa demonstrer mot og angriper parti som UKIP fordi de er innvandringskritiske. Det blir for dumt å late som om innvadring ikke er oppfordret av venstre siden
>>
>Hva onsker dere å snakke om i dag da, anonser?
>Innvandrings''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''debatt'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' fåvæ
>>
>>59877510
Samtidig har "ytre hoyre" (FrP er eneste legitime parti her i norsk politikk) loyet for velgerne, hevdet at de står får liberalistiske verdier, men innfort strengere overvåkning enn noen regjering for dem. De har okt graden av politimakt og senket graden av frihet. Jeg vil ikke skape en debatt om ja/nei til enkeltpartier, jeg mener ikke noen på tinget reelt fronter den siden jeg tror ville hatt mest for seg i dagens politiske klima, så kritikken kunne like gjerne blitt rettet mot Ap.
>>
>>59877235
>>59877123
>>59877045
Er dette en ny "det er ikke sann kommunisme"-megmeg? Virker som når venstre siden kuker til blir, "dette er ikke egentlig det vi står, slu kapitalister latet som om de var oss".
>>
>>59877649
>FrP er eneste legitime parti her i norsk politikk
>>
File: tullerdumedmegnå.jpg (5 KB, 157x160) Image search: [Google]
tullerdumedmegnå.jpg
5 KB, 157x160
>>59877655
Jeg visste jeg hatet stripene til Ekiz, men jeg visste ikke at jeg hatet dem så hardt.

>>59877685
>eneste legitime parti på ytre hoyrefloy
Ja, det mener jeg.
>>
File: Zelda.jpg (25 KB, 154x230) Image search: [Google]
Zelda.jpg
25 KB, 154x230
>>59877655

Zelda er söt. SÖT!
>>
>>59877649
>Samtidig har "ytre hoyre" (FrP er eneste legitime parti her i norsk politikk) loyet for velgerne, hevdet at de står får liberalistiske verdier, men innfort strengere overvåkning enn noen regjering for dem. De har okt graden av politimakt og senket graden av frihet.
Det var ikke temaet, men hva så? Dette er noe som kom til å skje uansett, når vi har mer muslims og ikke-hvit innvandring får vi mer kriminalitet og terrorisme.

Vi får mer kriminalitet fordi vi impoterer hovedsakelig etnisiteter med lavere IQ og hoyere impulsivitet, og fordi flerraselighet minker det sosialekapitalet.

Vi får mer terroisme fordi vi importerer muslimer, og de blir ved andre generasjon mer radikalisert en sin med-religiose i midtosten.
>>
>>59877604
Dette fåvæ

Er så lei driten
>>
File: backtopol.png (318 KB, 546x700) Image search: [Google]
backtopol.png
318 KB, 546x700
>>59877792
>etnisiteter med lavere IQ og hoyere impulsivitet, og fordi flerraselighet minker det sosialekapitalet.
>de blir ved andre generasjon mer radikalisert en sin med-religiose i midtosten.
>>>/pol/
>>
>>59877792
Og der endret samtalen karakter fra "hvilket valgflesk er svidd" til "jævla dritthudere" på en to tre.

Det er ingen som vil leke med deg når du går så fort til autismus intensikus. Du må bygge opp rolig og droppe de argumentene som bare handler om rase og etnisitet.

Vi er enige om at islam er en pest og en plage, men vi er ikke enige om at det er fordi muslimer er brune.
>>
>>59877810
Brev noe som generer respons da, og ikke forvent at andre skal sitte og koke opp ting du liker mens du selv bare klager.
>>
>>59877810
Så skift kanal, bobbo. Eller frankér noe av substans.
>>
>>59877859
>>59877882
Neida, det er god underholdning å lese den pseudo-intellektuelle """""diskusjonen""""" deres
>>
File: spaghetti-bolognese.jpg (60 KB, 705x397) Image search: [Google]
spaghetti-bolognese.jpg
60 KB, 705x397
Vurder Spaghetti til middag i dag. Kva skal du ha?
>>
Er det noen som vet hva som er greia med brovold89? Hvorfor gidder jenter å være med han hjem å bli behandlet som soppel (bokstavelig talt)? Er han 'poor man's' Dan Bilzerian?
>>
>>59877986
Kven?
>>
>>59877845
Sa han noe som ikke stemmer?
>>
>>59877986
Ктo?
>>
>>59877971
Du må gjerne komme med motsvar, siden du nå engang er her.

Jeg skulle gjerne sett at mine holdninger ble endret til noe mer moderat som gjorde meg mindre redd for å bli innsatt eller innlagt for avvik fra "normen alle vet er sann", hvorav disse er storst:
>det er ikke islam, det er fattigdom
>fattigdommen kommer av vestlig imperialisme
>vi har en plikt til å ta imot fattige, kuede mennesker
>dersom disse sliter, er det statens ansvar
>staten tar kun ansvar ved at de det gjelder gjor sin plikt
>det oppstår gettofisering på grunn av for dårlig integrering
>integreringen blir bedre ved å stille strengere krav for utbetalinger finner sted
>dette resulterer ikke i okt svart okonomi og mer fattigdom.

Om du kan noen lure triks for å glemme at ovennevnte kun er oppspinn skrevet i ren frykt for å forhindre en innbilt fremtidig krystallnatt, vær så faens snill å dele det. Jeg har aldri vært så "ekstrem" som nå og vil gjerne tilbake på den gode side.

Om du klarer å få meg tilbake til det standpunktet der jeg mente at staten måtte være stor og omsorgsfull har du nok dratt for langt. Så en mellomting?
>>
>>59878028
https://vid.me/nevergiveupbyb
>>
>>59878144
Slutt å henge på /pol/, så vil du se at du gradvis blir mindre radikalisert.

t. tidligere /pol/-henger
>>
>>59877845
Nei.
>>> http://thealternativehypothesis.org/

>>59877850
Hvorfor valgflesk et viktig detbat tema når igen av partiene kommer til å holde seg til det? Dette er fullstendig likegyldig når det kommet til å bli loyet om og infort, eller så kommer stemmene til å bli importert. Norge kommer til å trå i fotsporene til alle fler-raselige land og importere nok folk av andre raser til alle bekymringer om privatliv og rettigheter må vike for behovet for å undertrykke rasisme.

Det mye bedre velge rasisme og noen former for rettigheter. Amerikanerene som har de sterkeste rettighetene her, har sine rettigheter inskrenket. Ikke bare pågrunn av "krigen mot terror", men også for å kjempe mot rasisme. I enkelte stater står de i fare for å ikke kunne sjekke kriminell bakgrunn til leietagere eller arbeidstagere fordi dette hindrer svarte i å leie eller få jobb. I California er det mulig at rett til selvforsvar forsviner, gjennom inskrenkninger og krav til hoyt nivå av nod.
>>
>>59878028
Jorgen Brovold. brovold2015 på snapchat eller brovold89 på instagram https://www.instagram.com/brovold89/

Har vært i diverse aviser
>>
File: kristensangjv.png (162 KB, 283x682) Image search: [Google]
kristensangjv.png
162 KB, 283x682
> dfn du aldri vil dra på kristen sangseminar og treffe jenta du ender opp med å gifte deg med
>>
>>59878198
Jeg har ikke vært der på over et halvår jo, nettopp på grunn av det. I ettertid har jeg merket at jeg har blitt betydelig mindre sint og bastant. Men "radikalisert" er et megmeg-uttrykk. Det er lov å bli sint uten å bli radikal.

Problemet her er at det ikke synes for meg at det ER gode motargumenter. Unnskyldere på både hoyre og venstre floy, samt noen fra sentrum, skaper kunstige situasjoner der "det å krenke" sidestilles med "det å utove vold". Det er aldri islam som står bak angrepene, men det er på et eller annet vis alltid islam som blir krenket.

Det er en kognitiv dissonans her, og den blir jeg ikke kvitt for jeg enten lar meg inndoktrinere med "sannheten" eller finner en annen losning, som å oppdage en tredje alternativ måte å se situasjonen på.

>>59878218
Det er viktig når det er prinsippsaker. Bomringer er valgflesk, anti-statlig-inngrep er prinsipp. Jeg har alltid visst at FrP er uten ryggrad, det er ingen overraskelse for meg at de bærer Janus-ansikt, men det er skuffende at tilhengerne nekter å se det, selv når det skriker innlysende mot dem.

Amerikanere har ikke hatt "sterkeste rettigheter" siden for Norge fikk almenn stemmerett. Den siden du forfekter som idealtilstanden er allerede fortapt i et alt for mangefasettert land til at dine "analyser" holder noen form for vann.

Stemmene kan ikke importeres i noe storre grad enn de kan deporteres. Slutt å hoppe til slutninger som alltid handler om
>USA BIG
>NEGRO BAD
>CRIME BAD
>LAW GOOD

du er minst like lavpannet som dem du "kjemper mot", eller fremstår i det minste slik.
>>
>>59878218
>http://thealternativehypothesis.org/index.php/2016/04/15/human-race-are-real-race-is-a-valid-scientific-category/
Folte jeg ble skikkelig opplyst av dette. Du har vært en flink anon som fant denne infoen. Det er rett og slett trist at de venstrevridde folkene på universitetene snur ryggen til ordentlig kunnskap.
>>
File: image2.jpg (202 KB, 980x576) Image search: [Google]
image2.jpg
202 KB, 980x576
Så folkens, politiet varslet om noen andunger som gikk ute i byen tidligere i morgest.

Hva skjedde 30 min senere? Noen kjorte på dem.

Hva er galt med oss Nordmenn, anoner?
>>
>>59878495
>klikker inn på siden
>RACE RACE RACE RACE RACE
Hurra, da vet jeg at jeg er på PST's kortliste hvertfall. Greit å slippe å lure...
>>
>>59878360
Jeg kjenner den fǿlelsen.
https://www.youtube.com/watch?v=i7zeXh4egeE
>>
>>59878388
Det tredje alternativet er å slutte å analysere så innmari, og heller bare akseptere at de fleste ting er for komplisert til at det finnes noen universelle sannheter. Alt er bare meninger.
>>
>>59878360

>kristen

Rett i sopla.
>>
>>59878360
Hva for slags nymotens rullestol er det den jenta der har? Ser ikke helt bra ut.
>>
>>59878519
Jeg liker å tro at de har én stakkar som dreit seg ut noe jævlig en gang på oppdrag som har blitt satt til å overvåke Norgetråden og tolke megmegene for å finne ut om det ligger noe bak.

> Er det et monster til rullestolbrevingen, ligger det noe bak?
> Bor jeg varsle politiet om at denne personen påstar han henger seg?
> Har de virkelig tenkt å ha analsex under Elgeseter bru?
>>
File: 1397230133306.jpg (149 KB, 752x524) Image search: [Google]
1397230133306.jpg
149 KB, 752x524
>>59878633
Nå har du gått for langt, Rullestolanon
>>
>>59878540
Alt er ikke bare meninger, din forbanna sofist. Du har ubestridelige faktum, og du har fantasi, og du har alt mellom disse.

Det er et ubestridelig faktum at det er en stor grad av gettofisering i ostlandets islam-samfunn. Det er også et ubestridelig faktum at det er krig i syria og har vært det lenge i afghanistan.

Et annet ubestridelig faktum er at krigsherrer skaper kunstige sannheter i A-stan som befolkningen enten sluker rått eller dor for å bekjempe. Uansett hvor mange bomber som slippes eller hajier som drepes i vanvære, loser det ikke problemet med at krigsherrene er forretningsfolk som vet hvordan de tjener penger.

Hvorfor skal det "å analysere så innmari" liksom være noe negativt? Om du slutter å tenke, mister du din rett til medbestemmelse. Jeg har vært mange nok steder der folk genuint ikke bryr seg om politikk til å vite at dette er en zombie-stat, ikke en sann stat i det 21. århundre.

Norge har alltid gått foran som en kjemper for sannhet og opplysning.

Men nå er det plutselig "feil" og "riktig" standpunkt for noen har åpna kjeften engang.

>vil du spille orker eller alver?
>>
>>59878225
>>59878168
Han er berömt og sjolsikker. Han er sikkert sjarmerande i person.
>>
File: 288386_large.jpg (312 KB, 2048x1368) Image search: [Google]
288386_large.jpg
312 KB, 2048x1368
>>59878666
Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N
>>
>>59878701
SATAN
SATAN
SATAN
>>
>>59878701
Mente du å lenke til >>59878574 ?
>>
>>59878666
>Men nå er det plutselig "feil" og "riktig" standpunkt for noen har åpna kjeften engang.
Jepp, og derfor er det bedre å bare melde seg ut. Drit i å bli med på drittkastingen mellom den etablerte hoyre- og venstresiden, men stå allikevel for det du mener.

Fatter ikke hvorfor folk skal ha så forbanna sterke meninger om svært kompliserte saker, når den eneste informasjonen de besitter er fra internett.
>>
>>59878388
>Det er viktig når det er prinsippsaker. Bomringer er valgflesk, anti-statlig-inngrep er prinsipp. [...] men det er skuffende at tilhengerne nekter å se det, selv når det skriker innlysende mot dem
Anbefaler du gir slipp på karikaturen din, jeg skrev at jeg ikke bryr meg. Disse rettigheten var noe du kom til å miste uansett, eller så kom de til å bli så innskrenket at de var menningslose.

>Amerikanere har ikke hatt "sterkeste rettigheter" siden for Norge fikk almenn stemmerett. Den siden du forfekter som idealtilstanden er allerede fortapt i et alt for mangefasettert land til at dine "analyser" holder noen form for vann.
Slitter med å se hvordan nordmenn har sterkere rettigheter enn amerikanere, mener du dette fordi nordmenn fortsatt har stemmerett etter at de har sonet for grove voldshandlinger? Dette virker til å være mindre når en tar hensyn til amerikanerenes adgang til våpen og mulighet til selvforsvar. Vi burde se på de mange Rotherham-lignende sakene i Storbritannia og veie dette for hvordan fremtiden blir.

>du er minst like lavpannet som dem du "kjemper mot", eller fremstår i det minste slik.
Mja, usikker på hvem du snakker om. Noen passer vel dette, ser vel mer på dem som om de er i en verdslig kult av et slag. Litt som kommunister, selv om de er en liten del av det.
>>
File: jan-hanvold.jpg (163 KB, 710x395) Image search: [Google]
jan-hanvold.jpg
163 KB, 710x395
>>59878701
>>
>>59878521
>>59878701
Er det noen som husker hva hun rullestoljenta heter? Noen burde varsle henne om hva Rullestolmannen holder på med.
>>
>>59878795
AMEN!******
>>
>>59878666
>Norge har alltid gått foran som en kjemper for sannhet og opplysning.
Hahahah fy faen

Heng deg i flagget, nasjonalromantiske fitte
>>
File: evola.jpg (26 KB, 363x501) Image search: [Google]
evola.jpg
26 KB, 363x501
>>59878763
> Jepp, og derfor er det bedre å bare melde seg ut.
Ri tigeren, anon.
>>
Toget nettopp forbi Lillestrom gutta. Begynner å se småurbant ut gutta. Bygninger på 10-15 etasjer under konstruksjon gutta. Skjer med verden gutta? Ja til hoyhus gutta.
>>
>>59878796
Hmm, tror det var Birgit ett eller annet.
>>
>>59878920
Birgit Skarstein?
>>
File: hKGTS8j.png (29 KB, 722x666) Image search: [Google]
hKGTS8j.png
29 KB, 722x666
>>59878763
Jeg har forbanna sterke meninger om kompliserte (og komplekse) saker med internett som hovedorgan.

Men oppriktig talt, jeg prover å lese begge sider av debatten. Ikke "min feil" at jeg ikke klarer å lese noe annet enn overskriftene i Morgenbladet for jeg får mark...

>>59878792
Vet du hvem Janus var? Du klippet bort den biten, så jeg står igjen tvilende. Jeg kan vente på at du skal soke det opp.

Nordmenn har alltid hatt meget sterkere rettigheter og betydelig bedre rettsvern. Du har krav på en gratis og anstendig advokat om du er fattig, ikke bare en "public defender" som ikke er motivert. Du har krav på en anstendig livsforsel, nok tilgang på mat og husly, du har krav på å få helsehjelp og du får stotte til dette.

Om du får barn får du bidrag til å dekke de okte utgiftene.

Videre påstander om at våpenrett og selvforsvar er viktigere enn generell livsforsel vil bli tolket av meg som tråling etter svar, og folgelig ikke besvart.

>Litt som kommunister
Og du ser ikke problemet med ideologisk blendede ungdommer med mye raseri og liten grad av refleksjon? Sånn snakker om sola, liksom.

>>59878857
Nå har jeg sett det navnet nevnt tre ganger i dag alene, på tide å se hva som finnes på gutenberg.
>>
>>59876792
Du tror inte det kan ha att göra med att vi har en rikspolischef som sitter och tycker synd om mördare i tv? Svenska Polisen styrs av SJWs.
>>
Nå skal det knulles gutta
>>
File: 9324757602.png (861 KB, 934x509) Image search: [Google]
9324757602.png
861 KB, 934x509
>>59878643
>Hvem og hva har vi med å gjore?
>Sjef! Vi antar at det er en gruppe unge mennesker, mest sannsynlig menn på utsiden av samfunnet. Vi har estimert aldersspennet til å være mellom 17-29 år, men det er kun et estimat. De snakker i koder som "fåvæ", men vi har ikke klart å knekke denne enda.
>Jasså?
>Kanskje de planlegger noe. De snakker ofte om "spektrumskrigen" og eksplosjoner i ulike deler av landet eller verden. Det er kanskje et varsel.
>Dette lover dårlig, Gunnar.
>Det er og et gjentakende fokus på handicappede kvinner. Vi er usikre på hvordan vi skal tolke dette, men det kan være et uttrykk for et dysfunksjonelt seksualliv personifisert gjennom disse kvinnene. Flere lider tilsynelatende av fimose. Det kan ha en sammenheng.
>De har et negativt kvinnesyn?
>Vi kan ikke utelukke dette.
>Hvordan framstår denne gruppens generelle allmenntilstand?
>Det ser ut til at det er daglige selvmordsforsok. Noen ganger oppmuntrer de hverandre til det.
>Dette er alvorlige saker.
>Ja, jeg ser på dette med stor bekymring. Jeg etterlyser mer ressurser til videre granskning.
>Det er avgjort, Gunnar.
>>
>>59878966
Det finnes INGENTING på Gutenberg.org

Men på wiki står det at han inspirerte Varg og en hel del andre ineffektuelle sintinger.

>han forfekter no-fap.
Javel ja. Lyder egentlig som nok en pervers gammel mann som liker å knulle unge jenter, og liker det godt nok til at han lar seg inspirere.

Men jeg skal lese mer og gjore opp annet enn en initialmening. Jeg er tilhenger av asketisme som meditasjonsteknikk, så jeg er hvertfall halvveis på samme side allerede.
>>
File: hannahreitsch.jpg (140 KB, 465x555) Image search: [Google]
hannahreitsch.jpg
140 KB, 465x555
>>59879231
Godt brev, flere kjekser fra meg
>>
>>59879231
Sitter du på noe gront og har du funnet postkassa til Oystein?
>>
>>59879274
Revolt Against the Modern World er det vanlige stedet å starte, om du bestemmer deg for å lese ham.
>>
>>59879231
Sött.

Men de som jobber i kyberkontrollen vet hvordan de bruker datamaskiner. De kan folge våre meget beleilig plasserte "forrige" og "neste"-lenker lenge nok til at de finner de ulike eksterne arkivene. Det er ingen tvil om at dersom de av en eller annen grunn som per nå er uklar skulle fattet interesse for oss eller noen som brever her, så har de uten tvil storre muligheter til å oppnå forståelse enn oss vanlige dodelige.
>>
>>59878966
>Vet du hvem Janus var? Du klippet bort den biten, så jeg står igjen tvilende. Jeg kan vente på at du skal soke det opp.
Nei, hvorfor er dette viktig?

>Du har krav på en gratis og anstendig advokat om du er fattig, ikke bare en "public defender" som ikke er motivert. Du har krav på en anstendig livsforsel, nok tilgang på mat og husly, du har krav på å få helsehjelp og du får stotte til dette
Dette passer heller under velferd, den er generelt sterkere i Norge. Den enste forstanden velferden er sterkere i USA er at ikke-borgere kan få velferd i USA. I praksis gjelder dette kun for ikke-hvite, fordi det Demokratiske partiet har deler som varier fra å kjempe svært aktivit for minoritets grupper til overlegenhetsgrupper, som La Raza.

>Og du ser ikke problemet med ideologisk blendede ungdommer med mye raseri og liten grad av refleksjon? Sånn snakker om sola, liksom.
Norge tråden er fulle av rasende ungdom? Det nå en forskjell i å oppfordre til deportering og revolusjon.

>Nå har jeg sett det navnet nevnt tre ganger i dag alene, på tide å se hva som finnes på gutenberg.
Les deg opp på psychometri isteden,
>>
>>59879370
> t. Alfred Bolle, Trond Bolle's mindre kjente fetter som ikke nådde helt opp i kampen om innpass på etterretningsskolen, så han noyde seg med å bli kontorrotte i PST.
>>
Nei gutta nå må jeg ut og sykle. Har bestemt meg for å bli bös gutta. Må bevege meg da, gutta.

Tilbake om en halvtime eller noe.
>>
>>59879474
Ditt fravær vil merkes.
>>
>>59879474
> halvtime
Håper du skal blodsprenge deg med konstante spurter i oppoverbakke, ellers får du nok ikke mye ut av den okten.
>>
>>59879474
Du må gjennomgå
>>
http://www.nettavisen.no/politikk/--frp-politiker-siktet-for-besittelse-av-barneporno-og-narkotika/3423227669.html

Hvem?
>>
>>59879552
Utifra overskriften ville jeg sagt Per, synd det var en lokalpolitiker.
>>
>>59879552
Er det egentlig relevant informasjon om han er FrP-politiker?
>>
>>59879552
>Barneporno
Fysj, altså.

Men hva med tegneserie barneporno fra Japan? Vet det er ulovlig i fǿlge loven, men har noen i Norge blitt straffet for det?
>>
>>59879552
>norgetrådens mareritt dot png
>>
>>59879637
Da vet vi at FrP onsker å utfordre AP som pedoparti nummer 1.
>>
File: josef varsler myndighetene.png (158 KB, 1000x963) Image search: [Google]
josef varsler myndighetene.png
158 KB, 1000x963
>>59879747
Nei, vet du hva. Den dagen noen så mye som antyder barneporno i Norgetråden kommer jeg til å gjore som på bildet.
>>
>>59879637
Artig observasjon at i gårsdagens kidnappingssak så ble politikerens partitilhorighet holdt hemmelig, men den her får plass i overskriften.
>>
File: 1450375901339.png (271 KB, 393x383) Image search: [Google]
1450375901339.png
271 KB, 393x383
>>59879552
>animelosers
Håper dette skjer med han fyren i Bergen og
>>
>>59880113
Var sikkert Frp det også.
Pedofile jævler hele gjengen!
>>
>>59879948
>>59880113
>>59880216

Påminnelse om at hvis Norges journalister hadde bestemt ville vi hatt en rod-rod regjering.

http://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2015/05/Journalister-og-redaktoerer-roedere-enn-noensinne
>>
File: miriam maga.png (312 KB, 418x591) Image search: [Google]
miriam maga.png
312 KB, 418x591
>>59876927
Problem?
>>
>>59880272
Og?
>>
>>59880344
Og dette påvirker mediabildet.
>>
>>59880376
Og ?
>>
>>59880413
Privatiser media.
>>
>>59880449
Media er da privatisert stort sett med unntak av nrk mener jeg?
>>
File: vurder følgende.jpg (109 KB, 569x428) Image search: [Google]
vurder følgende.jpg
109 KB, 569x428
>>59880487
Pressestǿtte.
>>
>>59880487
Nei

http://journalisten.no/2015/10/sa-mye-gir-staten-til-avisene
>>
>>59880549
>>59880594
Stemmer det glemte jeg i farten
Men burde ikke avisene stotte den sittende regjeringen mer i så fall?
>>
http://www.nrk.no/ostlandssendingen/kopseng-domt-til-21-ars-forvaring-1.12962640

Tror dere at dette noen gang kommer til å skje med en Norgetråden-brever?
>>
>>59880692
> stotte den sittende blå-blå regjeringen som kutter i pressestotten
> stotte den rode opposisjonen som vil bevare hoy pressestotte og i tillegg faller overens med deres egne politiske synspunkter

Gjett hva journalistene velger?
>>
>>59880781
> voldtekt
Skjonner ikke hvordan folk får seg til å gjore slikt fåvæ. Jeg har ikke samvittighet til å kaste ting i feil soppeldunk engang.
>>
File: ringo.jpg (56 KB, 800x792) Image search: [Google]
ringo.jpg
56 KB, 800x792
>628 journalister ble spurt om hva de ville ha stemt dersom det var stortingsvalg i dag. 43 prosent ville stemt på Arbeiderpartiet, og 11 prosent ville stemt Sosialistisk Venstreparti. Til sammen ville disse to partiene fått 99 av 169 mandater på stortinget, og således et solid flertall, hvis journalistene hadde fått bestemme alene.
>>
>>59880796
Logisk.
De får bare fortsette å kutte slik at stotten forsvinner helt.
>>
>>59880907
Tar de feil?
>>
File: sylvi.jpg (44 KB, 599x501) Image search: [Google]
sylvi.jpg
44 KB, 599x501
>>59880939
Nei.
>>
> Trondere
>>
>>59881262
Det er alltid litt moro når politiet må etterforske seg selv.
>>
File: arm-37-118-g004-l.jpg (120 KB, 492x514) Image search: [Google]
arm-37-118-g004-l.jpg
120 KB, 492x514
>>59881262
Jeg håper det var en ung, kvinnelig politibetjent.
>>
File: Pål Steigan og Pol Pot.jpg (14 KB, 320x284) Image search: [Google]
Pål Steigan og Pol Pot.jpg
14 KB, 320x284
Min teori har lenge vært at journalister er spesielt venstrevridde fordi deres arbeidsplasser vil være utsatt i et fritt marked (spesielt nå som internettet revolusjonerer journalistikken), mens planǿkonomi kan gi dem mer trygghet. Det får jeg medhold i fra Aarebrot:

>– Trenden mot rǿdere journalister og sviktende avisopplag sammenfaller. Er det noen sammenheng?

>– Min hypotese er at, har du en industri som må omstille seg blir, folk mer radikale.

Journalister er noen av de mest kyniske menneskene som finnes fåvhæmd.
>>
>>59881333
> lettere skadd

Beklager å måtte skuffe deg
>>
>>59881333
Er det et ronkenbilde som noen har nyst på?
>>
>>59881449
>ronk
tror du er inne på noe her
>>
>>59881449
Tror du er ute på noe her
>>
>>59881646
Nei, mente rönkenbilde, selvfölgelig.

Har vel ingenting med ronking å gjöre.
>>
>>59881725
Det skrives röntgen
>>
>>59881814
Virkelig?
>>
>>59881857
Ja
>>
File: 1464181953458.gif (1 MB, 350x197) Image search: [Google]
1464181953458.gif
1 MB, 350x197
>>59881349
Hmm, jeg tror du har rett
>>
>>59881908
Da har jeg lært noe nytt idag.
>>
Fattern jobbet som drittjournalist i Dagbladet i et tiår. Ganske mange bra historier fra den tida.
>>
>>59881945
https://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Röntgen

>Wilhelm Conrad Röntgen (/ˈrɛntɡən, -dʒən, ˈrʌnt-/;[1] German: [ˈvJlhɛlm ˈʁœntɡən]; 27 March 1845 – 10 February 1923) was a German engineer and physicist, who, on 8 November 1895, produced and detected electromagnetic radiation in a wavelength range known as X-rays or Röntgen rays, an achievement that earned him the first Nobel Prize in Physics in 1901.[2] In honour of his accomplishments, in 2004 the International Union of Pure and Applied Chemistry (IUPAC) named element 111, roentgenium, a radioactive element with multiple unstable isotopes, after him.
>>
File: 1462076896925.png (31 KB, 984x1092) Image search: [Google]
1462076896925.png
31 KB, 984x1092
https://www.youtube.com/watch?v=BfFn25acbJI

>dfn
>ingen
>jv
>>
>>59882103
Kult. Hvorfor sier man rönken, da?
>>
>>59882147
Fordi spektrum
>>
>>59882147
Prov å si "Röntgen Röntgen Röntgen Röntgen Röntgen"

Det blir "rönken" veldig fort.

>HOLD THE DOOR
>HOLD DOOR
>HODOR

Samme opplegget
>>
>>59876179
Hva driver de med på dette bildet?
>>
>>59882476
Hva driver de noen sinne med?
>>
>>59882476
De gir sine liv til Jesus
>>
http://www.keepbusy.net/play.php?id=blonde-lets-guy-punch-her

G A L M A N N
>>
>>59882523
>>59882701
Skjonner...
>>
File: kongerulle.gif (564 KB, 430x423) Image search: [Google]
kongerulle.gif
564 KB, 430x423
>>59882793
>>
>>59882793
Hahahah, hva faen?
>>
File: ddd.png (47 KB, 645x773) Image search: [Google]
ddd.png
47 KB, 645x773
Gutta....
Fikk nettopp vite at pappa har prostatakreft...
Han provde å troste meg med at det ikke er så veldig alvorlig, at det var den vanligste formen for kreft osv., men...

Vet ikke hvordan jeg skal reagere, har eksamener å lese til, men klarer ikke å konsentrere meg
>>
>>59882884
Gi han en god prostatamassasje. Er du flink, så kan kanskje han massere din óg.
>>
>>59882884
Mot Munti, mot for vennene våre.
>>
File: 1377860841217.jpg (72 KB, 500x500) Image search: [Google]
1377860841217.jpg
72 KB, 500x500
>>59882793
>>
>>59882884
Dette er hvorfor man ikke skal konsumere Norgetråden i hoyere doser
>>
KI-er-logn-anon, denne er ferskt fra pressepressen

http://www.theguardian.com/world/2016/may/25/adidas-to-sell-robot-made-shoes-from-2017
>>
>>59882963
Jeg har hǿrt at i fremtiden har vi alle jetpacks og flyvebiler.
>>
File: isbjørnklem3.jpg (39 KB, 470x300) Image search: [Google]
isbjørnklem3.jpg
39 KB, 470x300
>>59882884
Så så, anonsen. Det går nok fint skal du se.
>>
>>59882884
Faren min dode av kreft, så jeg vet hvordan det drittet er. Han bor få behandling oyeblikkelig, bare sorg for at det skjer.
>>
File: 1346851432693.jpg (101 KB, 315x425) Image search: [Google]
1346851432693.jpg
101 KB, 315x425
>>59882884

Mine dypeste sympatier.
>>
>>59882884
Dette er bare din skyld, anon.
>>
>>59883150
Du verden for en humor.
>>
>>59883046
Jeg har også hort at vi i fremtiden skal kunne kommunisere på tvers av hav - direkte. Vi vil også ha små dingser i lommen hvor man kan se videogrammer av hverandre og slå opp hva som helst i leksikon.
>>
>>59883118
>dfn testiklene dine er så små at de ikke passer i eggeglass
>>
File: mfw9.jpg (39 KB, 591x536) Image search: [Google]
mfw9.jpg
39 KB, 591x536
>>59883150
>>
>>59883174
Jeg har hort at hvis vi ikke knuser kapitalismen tvert stiger verdenshavene så mye at alle drukner med unntak av munkene i Tibet.
>>
File: U1EXKTe.png (266 KB, 368x657) Image search: [Google]
U1EXKTe.png
266 KB, 368x657
Hvem andre /uhorveligleiskam/ her?
>>
>>59883225
Du må slutte å hore på falske profeter, anonsen.
>>
>>59883304
100%
>>
>>59883304
> ignorer de få artiklene om det
> unngå Jodel
> unngå sosial omgang med mennesker som snakker om det

Vanskeligere var det ikke
>>
File: 1443439515594.gif (2 MB, 287x240) Image search: [Google]
1443439515594.gif
2 MB, 287x240
https://www.youtube.com/watch?v=gJqj-Ix1E_I
>>
Steker en Ristorante Prosciutto frossenpizza nå gutta

Gleder meg
>>
>>59883580
rasisme fåvæ
>>
File: 1455309034682.png (24 KB, 491x500) Image search: [Google]
1455309034682.png
24 KB, 491x500
>>59884000
Fine trips og god smak i pizza.
Jeg hadde laks med poteter som den super norske nordmannen jeg er.
>>
>>59884036
Sykt at det er lov å lage slike sketsjer
>>
File: Comfy.jpg (53 KB, 197x190) Image search: [Google]
Comfy.jpg
53 KB, 197x190
>mfn eg får masse (you) med å opptre som en /pol/is
Finst det ein bedre måte å fordrive ein ettermiddag på?
>>
File: hellfire pepe.gif (2 MB, 480x481) Image search: [Google]
hellfire pepe.gif
2 MB, 480x481
> dfn tinnitus

FÅ DET TIL Å STOPPE

NOK ER NOK

RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
>>
daglig påminnelse om at dersom dere ikke har blå oyne, så er dere ei norsk.
>>
File: dette er bare begynelsen.jpg (443 KB, 1000x1000) Image search: [Google]
dette er bare begynelsen.jpg
443 KB, 1000x1000
>>59884258
>>
>>59884212
Grille ute sammen med en sot jv som elsker en for den man er?
>>59884258
https://np.reddit.com/r/WTF/comments/3l3uri/these_guys_lighting_a_mortar_shell_in_their_garage/cv3474n
Prov dette.
>>59884300
Se >>59884075
Jeg er norsk som en brunost.
>>
>>59884331
>Jv
Kva tek du meg for, ein homse?
>>
>>59884300
>dfn gronne
>>
>>59884357
Ja
>>
>>59884300
>han tror det norske har et biologisk grunnlag
t. brunoyeanon
>>
>>59884300
> blå som er så kalde og livlose at de ser grå ut
>>
>>59884572
Dette
>>
>>59876179
wazaaaap norge?
>>
>>59884572
>han tror han er norsk hvis han er pakistaner
>>
>>59884784
rassist
>>
>>59884784
Det finnes nordmenn med brune oyne kompis.
>>
>>59884784
>han er den eneste som ikke er pakistaner i norgetråden
>>
File: 1423005495380.jpg (13 KB, 220x229) Image search: [Google]
1423005495380.jpg
13 KB, 220x229
>>59884907
De er diskvalifisert.

>>59884928
bilde relatert
>>
File: 1441044710733.jpg (119 KB, 1080x720) Image search: [Google]
1441044710733.jpg
119 KB, 1080x720
ka syns dokk om hånda mi, gutta?
>>
>>59884948
Du bestemmer ikke over meg!
Jeg er norskest!
>>
>>59885100

ekkel
>>
>>59885100
Neglen på ring fingeren virkar lenger en neglane på alle dei andre fingerane, blir litt uvel av det fåvæ.
>>
>>59885100
veldig feminin
>>
>>59885100
Motbydelig.
>>
>>59885655
dette. klipp neglene dine for faen
>>
Er det bare meg, eller har adblock plus sluttet å virke på youtube?
Begynner å bli lei av å se på reklamer av hipstergründere nå
>>
>>59885960
Funker fortsatt hos meg.
>>
Kan hende eg blei bannlyst, gutta.
>>
>>59886488
Nei, heldigvis.
>>
>>59885960
Den slutta plutselig å virke for meg også for et par dager siden, men nå er den normal igjen. Aner ikke hvorfor.
>>
*prump*
>>
File: _88160170_trump-promo.jpg (51 KB, 1024x576) Image search: [Google]
_88160170_trump-promo.jpg
51 KB, 1024x576
>>59886771
'Trump*
>>
>>59886692

Jævla nigger
>>
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/edel-marie-19-protesterte-mot-russeservices-reklame-ble-kastet-ut-av-gruppe/a/23693394/

Hahahahaha, tenn et jævla lys. Tenk å bli kasta ut av en Facebook-gruppe! Barna i Syria vet ikke hva ekte lidelse er.
>>
>>59887109
Royking forbudt, ellers kan stråmennene dine ta fyr.

Russeservice er ikke hevet over noen kritikk. De er et kommersielt selskap, og representerer hverken russen eller nordmenn forovrig. De representerer, om noe, forverringen og banaliseringen av en tidligere faktisk betydningsfull markering, og vrir det til noe de tjener penger på.

Så vær så snill og drikk klorin. Ikke bland inn at barn i afrika kunne spist de usolgte russebuksene.
>>
File: 20160525_183541.jpg (1 MB, 3264x1836) Image search: [Google]
20160525_183541.jpg
1 MB, 3264x1836
>>59885100

Brev og vurder hender gutta.
>>
>>59887109

En sosialrettferdighetskriger ble kastet ut av en facebookgruppe for å ha projisert et seksuelt overgrep i en reklame. Takk Gud.
>>
>>59887418
>det er akseptabelt å spille på sex i reklame
Du er kreften.
>>
>>59887356

Problemet er heller det at hun kun lagde kvalm ved å bringe sin egen SJW retorikk uten rot i virkeligheten inn i en gruppe som åpenbart ikke er ment for den slags. Tre jenter som drar i et håndkle som en gutt bruker til å dekke seg til med er ikke et seksuelt ovegrep, og det gjor intet annet enn å trivialisere ekte overgrep.
>>
>>59887471

>sex er fysjameg

Du er puritaner. Dra til midtosten om du ikke tåler å se noe som har med sex å gjore i det offentlige.
>>
>>59887496
>En gruppe som åpenbart kun er ment for å promotere et produkt

Hva skjer med at folk skaper sosiale unnskyldninger for kommersielle selskap om dagen? Hvem tror du at du beskytter, egentlig?

>>59887552
Jeg er ikke sexnegativ, og voldtektsraten er hoyere der enn her, din innavlede idiot.

Jeg er mot seksualisert reklame, fordi handelsstanden ikke trenger å blåses opp ytterligere.

Men det vil du nok aldri forstå.
>>
>>59887109
Nå må vi kaste deg ut av norgetråden fåvæ
>>
>>59887590

>voldtektsraten er hoyere der enn her

Kanskje fordi de undertrykker sex der? Noe du onsker å gjore når det kommer til denne reklamen?
>>
>>59887590
>Jeg er mot seksualisert reklame
ok
>>
>>59887717

Han er vel i Rod ungdom eller noe, og foler at han gjor en god jobb mot patriarkatet.
>>
>>59887696
Dårlig åte. Heng deg selv.

>>59887717
Ja. Jeg mener reklamebransjen er den storste kreftsvulsten på konsumerismens mest byllebefengte rasshol. Jeg mener oppriktig talt at en ny okonomisk orden avhenger av et totalforbud mot reklame som ikke forst og fremst er rasjonell.

Jeg stotter forbud mot reklame rettet mot barn, påbud om markering av retusjerte og derfor urealistiske kroppsbilder uavhengig av kjonn, og reklame for alkohol, tobakk og legemidler.

>>59887752
Nei.
>>
hvilken pornoside er best gutta?
>>
>>59887798
Utsiden.
>>
>>59887798

www.barneporno.no
>>
File: 1429698697450.jpg (47 KB, 474x288) Image search: [Google]
1429698697450.jpg
47 KB, 474x288
>>59887791

>han vil ha mer statlig kontroll
>>
File: 1457642648880.jpg (16 KB, 400x400) Image search: [Google]
1457642648880.jpg
16 KB, 400x400
>>59887109
Skulle onske det var meg de 3 russejentene dro håndkleet av fåvæ
>>
>>59887889
Hvorfor vil du vise fram fimosen din?
>>
http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/For-meg-er-Kjetil-Rolness-en-grunn-til-a-holde-seg-langt-unna-den-offentlige-debatten--Christopher-Bratt-197815b.html


Er jeg på jordet, eller kommet det ganske mange anus-såre folk ut nå som rolness fikk prisen og insinuerer at han ikke liker drithuder uten å komme med noe håndfast kritikk? Det der er innlegg nummer 2 med nesten samme innholdet denne uken.
>>
>>59887791
æ tror du kanskje må roe dæ ne litt du no
>>
File: 23452.jpg (37 KB, 638x397) Image search: [Google]
23452.jpg
37 KB, 638x397
>>59888107
>Årets prisvinner, Kjetil Rolness, mestrer det å ytre seg på alle meningsplattformene i det nye medielandskapet på en imponerende måte. Han har i mange år vært en engasjert og «leken» skribent i de etablerte mediene, forst og fremst som lordagskommentator i Dagbladet. Han er kjent for en frekk og uredd stil, der han kombinerer akademisk etterrettelighet med en slående, velformulert retorikk.
>>
totes draht
>>
>>59888888
>>
File: durntoyah.jpg (54 KB, 396x574) Image search: [Google]
durntoyah.jpg
54 KB, 396x574
>>
Privatiser lånekassen.
>>
File: TROLLMANN.jpg (187 KB, 910x1180) Image search: [Google]
TROLLMANN.jpg
187 KB, 910x1180
>>59884331
>https://np.reddit.com/r/WTF/comments/3l3uri/these_guys_lighting_a_mortar_shell_in_their_garage/cv3474n
HVA I HELVETE

Jeg har aldri hort så klart§!!!
>>
Sosialiser sex.
>>
Eksplosjoner i Stockholm.
>>
File: mfw10.png (6 KB, 390x470) Image search: [Google]
mfw10.png
6 KB, 390x470
https://www.youtube.com/watch?v=byKOqP4rRB8
>>
File: kreftmegmeg.jpg (173 KB, 683x1024) Image search: [Google]
kreftmegmeg.jpg
173 KB, 683x1024
>>59889413
>>
http://p3.no/ja-vi-elsker-demokratiet/#nordiskungdom

Liker det, fåvæ.
>>
>>59890731
Lite relevante i det store bildet.
>>
>>59891214

Ja, det er vel heller bedre å sitte inne og breve frosker.
>>
>>59891293
Bedre det enn å lope rundt og skrike etter asylsokere.
>>
>>59891293
Han heter Josef, far. Det er en megmeg, men jeg regner ikke med at en som deg forstår
>>
File: Mineworld-02-15-hero-1000px.png (1 MB, 1000x847) Image search: [Google]
Mineworld-02-15-hero-1000px.png
1 MB, 1000x847
Husker dere å kjǿpe dette denne måneden?
>>
>>59891365

"nei"
>>
>>59891610
''jo din jævla nigger''
>>
File: minpenis.webm (2 MB, 640x360) Image search: [Google]
minpenis.webm
2 MB, 640x360
God dag tråden. Jeg vil bare si en ting.

>dfn ingen höytest jv
>>
>>59891724
Ville du en hǿytest rullestoljv?
>>
>>59891864
Usikker på om jeg er så empatisk av meg altså Rullestolanon.
>>
>>59891688

"nei"
>>
>>59892332
Hva har det med empati å gjǿre? La oss si at det er en jente på din alder som er lam fra livet og ned, men tar mer enn deg i benkpress, og for ǿvrig har et vakkert ansikt.
>>
>>59892540
Fordi jeg må faktisk leve med det faktum at jeg må kjöre ho rundt overalt, og hjelpe ho med masse av ting som faller helt naturlig for folk som kan gå.
>>
>>59892655
>antyder at hun ikke kan ha fǿrerkort og egen bil
>antyder at hun ikke kan gjǿre det aller meste på egen hånd
>>
>>59892747
Og ho kan heller ikke nyte sex, og vi vil mest sannsynlig ha ekstremt sjelden sex pga det.
>>
>>59892814
Bare fordi hun ikke har fǿlelse i skrittet betyr ikke at hun ikke har andre erogene soner på kroppen. Hun kan utvilsomt nyte et samleie, bare du tar deg bryet med å gjǿre det bra for henne.
>>
>>59892814
Fitta er ikke det eneste erogene punktet på kroppen, anonsen.

Tenk deg hva hjernekraften frigjort fra å bearbeide data fra beina og underlivet gjor i stedet. Kanskje hun er superfolsom i brystene? Kanskje hun er oralfiksert som bare rakkern?

>>59892655
Dust. Det finnes så mange gode håndkontrollmetoder for biler. Automatgir, rattkule + "joystick" for gass og brems. Funker fett, brushan.

Antakelig er det hun som kjorer deg, fordi hun kanskje har fått bil sponset av staten eller får subsidiert drosje via TT-kort. Har du tenkt på det du?

>t. tidligere sammen med rullestoljv som ikke var lam, men brukte rullestol nesten daglig.
>>
>>59892951
>>59893018
Ha litt selvinnsikt a mongiser. Hvor jævlig mye tror dere at dere selv ville ha fått ut av sex hvis du ikke hadde hatt fölelse i pikken din?
Thread replies: 255
Thread images: 84

banner
banner
[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com, send takedown notices to them.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.